Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #1 Skrevet 3. august 2012 Er det så DåRLIG kvalitet. Har knust 2 stk. på 3 uker mellom rom. Tåler ikkje og bli fylte fra ismaskin og vann maskin fra kjøleskapt. Sprekker i glasset, går ikkje i knas. Er det nokon fleire som har oppdaga dette ?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #2 Skrevet 3. august 2012 Har hatt mine i over 3 mnd og er veldig godt fornøyd, men så bruker jeg de til varm drikke som de er laget for. Bruker de til te.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #3 Skrevet 3. august 2012 Disse glassene er til både varm og kald drikke. Har brukt mine mange ganger på å fylle is og vann fra kjøleskapet, uten at det har skjedd noe. Og jeg har hatt mine i over 1 år. Har også brukt dem til te uten at det har skjedd noe.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #4 Skrevet 3. august 2012 Er det så lurt å bruke de til å fylle isbiter fra kjøleskapet? Disse glassene er veldig tynne og kjøre, ikke rart de knuses.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #5 Skrevet 3. august 2012 Er det så lurt å bruke de til å fylle isbiter fra kjøleskapet? Disse glassene er veldig tynne og kjøre, ikke rart de knuses. Er det slik at ein skal ta 1 og 1 is bit og legge det fint ned i glasset ?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #6 Skrevet 3. august 2012 Dei skal jo tåle iskrem. Da skal dei tåle is bitter og.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #7 Skrevet 3. august 2012 Nå vet jeg ikke om glassene dine knuses fordi du presser det mot "knappen" på kjøleskapet eller fordi isen faller ned i glasset. Det kan være at disse glassene dine er en produksjonsfeil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå