Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #1 Skrevet 3. august 2012 har grusomme smerter i nakke og skulder og lurer på om paracet virker? ibux kan jeg ikke ta pga amming.. råd?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #2 Skrevet 3. august 2012 Det virker godt på meg. Bare ta paracet du så finner du fort ut om det fungerer
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #3 Skrevet 3. august 2012 Vent litt ser nå du skriver senbetennelse. Det tørr jeg ikke svare deg på . Nsaids (ala ibux er jo best som betennelsesdempende)
**lykke!!** Skrevet 3. august 2012 #4 Skrevet 3. august 2012 Ja jeg har brukt det innimellom når det har vært på sitt verste, som når jeg ikke har hatt tid til å møte på behandling på noen uker... Tar ikke vekk all smerten hos meg men tar toppene.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #5 Skrevet 3. august 2012 Du må nesten bare prøve. Kanskje det funker som på Lykke, tar bort det verste.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #6 Skrevet 3. august 2012 Paracet tar ikke betennelser. Der må du bruke ibux, kortison og lignende. Paracet kan kun hjelpe litt på smertene. Jeg måtte nettopp bruke kortison siden jeg ikke kan bruke ibux. Vet ikke om du kan bruke det når du ammer.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #7 Skrevet 3. august 2012 Paracet hjelper som smertestillende, men er ikke betennelsesdempende. Det vil ikke dempe betennelsen sånn som ibux kan, men den vil jo lindre smerte.
PintSizedDictator Skrevet 3. august 2012 #8 Skrevet 3. august 2012 Jeg hadde tenkt å foreslå paracet og ibux sammen. Det er noe med stoffene i de enkelte som jobber veldig godt sammen, spesielt på muskelplager. Men siden du ikke kan ta ibux så er jeg usikker. Kanskje Ibux Gel? De vet det sikkert på apoteket. Ellers er varme omslag godt for vonde ledd og muskler. Har du ikke varmepute så kan du fylle en flaske med varmt vann og holde mot der du har vondt. Evt. legge et håndkle i mellom så du ikke brenner deg.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #9 Skrevet 3. august 2012 Er det lurt å blande 2 typer smertestillende? Da jeg fikk betennelse i nakken (noe som gjorde dritvondt), fikk jeg ibux som smertestillende og en betennelsesdempende medisin i form av piller og gele.
Peeya Skrevet 9. april 2018 #10 Skrevet 9. april 2018 Wobenzym fås på iherb.com. naturlig, ufarlig, men krever selvkontroll for å få riktig effekt. NSAID’s er skumle greier, og ødelegger kanskje mer enn det hjelper.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #11 Skrevet 9. april 2018 Bare nsaid har virket på meg innimellom, men har tatt kortisonsprøyte rett i problemområdet flere ganger.. Paracet hjelper kun på hodeverk på meg, men det virker vel litt forskjellig på oss. Anonymkode: d249b...f02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå