Ylajali*84 Skrevet 3. august 2012 #1 Skrevet 3. august 2012 Ser behovet for et par støvler nå som vi er mye ute i allslags vær. Noen som har tips til gode støvler som ikke koster skjorta og som ser ok ut? Har ikke behov for designerstøvler.. Fint hvis det er litt mønster under slik at en ikke sklir så lett.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #2 Skrevet 3. august 2012 Ilse Jacobsen koster rundt 1000 kr, men de er absolutt verdt pengene! Knallgode.
sayonora Skrevet 3. august 2012 #3 Skrevet 3. august 2012 Hunter sine er også veldig gode, og de er det tilbud på akkurat nå på Smart Club.. Eller var det Coop Obs..? De har i hvertfall tykk og god såle, så de er gode å gå med, samt at de har et kraftig mønster under. Jeg er veldig fornøyd med de i hvertfall, man får også kjøpt ekstra foring til de
Ylajali*84 Skrevet 3. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2012 Ilse Jacobsen koster rundt 1000 kr, men de er absolutt verdt pengene! Knallgode. Så de er gode å gå med altså? Selges disse på vanlige skobutikker? Ser for meg at dette ikke er støvler til å vase rundt i skogen med, men mer "finstøvler"?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #5 Skrevet 3. august 2012 Både hunter og ilse j er gode merker. Snakker av egen erfaring da:)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #6 Skrevet 3. august 2012 Jeg hadde ilse j. tidligere men har byttet over til viking blæst sine støvler. Er mye mer fornøyd med disse. God såle og bedre på foten
Ylajali*84 Skrevet 3. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2012 Takk for svar. Jeg får prøve litt forskjellige :-)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #8 Skrevet 3. august 2012 Ilse Jacobsen koster rundt 1000 kr, men de er absolutt verdt pengene! Knallgode. Så de er gode å gå med altså? Selges disse på vanlige skobutikker? Ser for meg at dette ikke er støvler til å vase rundt i skogen med, men mer "finstøvler"? Ja, jeg synes de er gode Så er det fòr i de også, så du slipper å ha på masse ullsokker Jeg kjøpte mine i en BAG-butikk, men vet skoringen selger de Også sånne typiske Shabby-Chic butikker med klær og interiør
fisken2015 Skrevet 3. august 2012 #9 Skrevet 3. august 2012 Ilse Jacobsen sine støvler er litt tunge, men eller veldig gode. Passer også godt for de med litt kraftige legger. Hunter sine støvler mener jeg er mye smalere i leggen, men veldig fine :-)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #10 Skrevet 3. august 2012 Viking! Like fine, og siden de har holdt på noen år så er de også veldig gode. Mine er høye, sorte, og med tykk og god såle. Kan reguleres litt i leggen øverst, og siden jeg er ganske bred i leggen er det fint for meg.
Aeris☆ Skrevet 3. august 2012 #11 Skrevet 3. august 2012 Jeg kjøpte mine på din sko til 299 tror jeg. Funker som bare det
stjertløvetann Skrevet 3. august 2012 #12 Skrevet 3. august 2012 Jeg var på Europris idag og kjøpte meg støvler til 150,- og de siste 4 årene har jeg spradet rundt i noen røde lekkenbiskener fra økonomisko til 250,- Gidder ikke betale over tusenlappen for støvler når føttene mine holdes tørre av fine og billigere støvler. Men så er jeg ingen fashionista heller da.
Musemorbr / Skrevet 4. august 2012 #13 Skrevet 4. august 2012 Jeg har også vært på europris og kjøpt støvler. Helt topp. Billig, behagelig, solide såler og atpåtil vanntett. Hva mer trenger man? Og ikke si at støvler til 1000kr er mer slitesterke. Jeg foretrekker heller kjøpe et par nye, billige støvlepar og da ha brukt 300kr til sammen. Man skal bruke støvler ufattelig mye for å slite ut så mange par at man kommer opp i 1000kr. Vi har knapt hatt en uke oppholdsvær til sammen i sommer, så mine har fått gått langt allerede og er ikke noe slitt. Regner med å ha dem i mange år.
Ylajali*84 Skrevet 4. august 2012 Forfatter #14 Skrevet 4. august 2012 Men er de fra europris gode å gå med på tur? Tenker at jeg vil ha noen å bruke når jeg går tur med hunden i regnvær. Har forresten et par lave muckboots fra før men synes de er veldig tunge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå