Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #1 Skrevet 3. august 2012 kjent igjen alle om du møtte dem tilfeldig på gata?
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. august 2012 #2 Skrevet 3. august 2012 Ja. Men desverre er det ikke alle som kjenner igjen meg. Til andres forsvar har jeg utrolig hukommelse på ansikter
<3 2G <3 Skrevet 3. august 2012 #3 Skrevet 3. august 2012 De fleste. Sliter mer med slekt enn "venner".... Har stor slekt skal sies...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #4 Skrevet 3. august 2012 Nei, for mange av dem er ukjente folk som spiller div spill.. men de typiske klassekameratene og gamle kollegaer hadde jeg gjenkjent.
Verbena Skrevet 3. august 2012 #5 Skrevet 3. august 2012 Definer mange... For noen kan mange venner være 100, mens for andre kan det være 800... Jeg har vel nesten 400 venner på facebook. Der ca halvparten er slekt også er resten en god miks av gamle klassekamerater, kollegaer, tidligere kollegaer,naboer, bekjente og venner. Og ja jeg kjenner igjen alle om jeg treffer de tilfeldig!
Hybelkanina Skrevet 3. august 2012 #6 Skrevet 3. august 2012 Definer "mange venner".... Jeg har 320 venner på facebook, og ville kjent igjen alle ja. Jeg er kun venner med folk jeg ville hilst på eller slått av en prat med om jeg treffer dem tilfeldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå