*SommerFrisk* Skrevet 3. august 2012 #1 Skrevet 3. august 2012 Jeg fikk sjokk første gangen jeg fikk en "venneforespørsel" av bikkja til ei på facebook, og avslo selvsagt. Det er jo helt sinnsykt! -eller er det jeg som er rar og som overreagerer? Da jeg fikk venneforespørsel fra den 8 mnd'er sønnen til ei jeg har gått i klasse med fra 1 - 10 klasse, var det ikke sjokk men vanntro (!!) som grep meg! Jeg kan umulig være den eneste som syns det er SYKT? Jeg lurer bare på hvorfor? Er det noen her inne som har laget egen facebookprofil til barna sine eller husdyrene sine? Ungen hette forøvrig "Turboprinsen" og bikkja hette ett eller annet som "Tinka knutsen berger"....... Det er i mitt hode, så fjernt og så feil at jeg ikke greier og forstå det. Hva skal de da? Diskutere hundefor eller drittbleiene sine? Jeg har ikke ord.... Hva tenker dere?
November-spire-79 Skrevet 3. august 2012 #2 Skrevet 3. august 2012 Hehe det med at barn har facebookside synes jeg er forferdelig, men jeg har en side til katten min fordi jeg spiller 2 spill på facebook og derfor trengte jeg en venn som ga meg masse gaver og hjalp meg masse hehe Bruker bare siden til å spille med Det er sikkert rart for andre men til stor hjelp for meg Nå som jeg ikke spiller så mye lenger så kommer jeg nok til å slette katten min, hun har ikke noen venner for det er jo unødvendig hehe
*SommerFrisk* Skrevet 3. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2012 Hehe det var jo litt morsomt da!-har jeg ikke tenkt på Disse som jeg mener da, har jo like mange venner som eieren/foreldrene har, og er venn med akkurat de samme folkene. jeg river av meg håret jeg asså... Hehe, håper jeg er søt uten hår;)
Fru Blåbær Skrevet 4. august 2012 #4 Skrevet 4. august 2012 Det med kjæledyr ma vel være greit hvis man ønsker en litt anonym profil. Men når man bruker barnet slik så burde man tenke mer på personvernet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå