Gå til innhold

'lilje!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare nysgjerrig siden jeg ikke har sett deg her på en stund, har du født ennå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bare nysgjerrig siden jeg ikke har sett deg her på en stund, har du født ennå?

Ja :) Fikk en fantastisk nydelig sønn på mandag!! 55 cm og 4,9 kg var han :)

Skrevet

gratulerer så masse med den store lille gutten!

Lurte på om jeg kom til å treffe deg på sykehuset :P men jeg dro hjem på søndagen så da har vi nok ikke sett hverandre :P

Skrevet
gratulerer så masse med den store lille gutten! Lurte på om jeg kom til å treffe deg på sykehuset :P men jeg dro hjem på søndagen så da har vi nok ikke sett hverandre :P

Takk for det :) Han er helt UTROLIG hærlig, deilig ¨å være "baby-mamma" igjen. + ha to storesøstre som er superstolte!!!

Ble satt i gang på søndagen kl 09.00 :) Så kanskje vi har sneiet på hverandre, men tror nok ikke det. Vi var nok på forskjellige avdelinger.

Skrevet

Gratulerer så mye med stor, liten gutt! :)

Skrevet (endret)
gratulerer så masse med den store lille gutten! Lurte på om jeg kom til å treffe deg på sykehuset :P men jeg dro hjem på søndagen så da har vi nok ikke sett hverandre :P
Takk for det :) Han er helt UTROLIG hærlig, deilig ¨å være "baby-mamma" igjen. + ha to storesøstre som er superstolte!!! Ble satt i gang på søndagen kl 09.00 :) Så kanskje vi har sneiet på hverandre, men tror nok ikke det. Vi var nok på forskjellige avdelinger.

Ja denne tiden er helt fantstisk!

Sitter jo med tidenes vakreste jente i armene mine selv :)

ja vi lå på barsel avd. på 4-mannsrom :P rom 210 hvis jeg ikke husker heeelt feil!

gratulerer så mye igjen :)

Endret av Hønemortil2
Skrevet
Takk for det :) Han er helt UTROLIG hærlig, deilig ¨å være "baby-mamma" igjen. + ha to storesøstre som er superstolte!!! Ble satt i gang på søndagen kl 09.00 :) Så kanskje vi har sneiet på hverandre, men tror nok ikke det. Vi var nok på forskjellige avdelinger.
Ja denne tiden er helt fantstisk! Sitter jo med tidenes vakreste jente i armene mine selv :) ja vi lå på barsel avd. på 4-mannsrom :P rom 210 hvis jeg ikke husker heeelt feil! gratulerer så mye igjen :)

Samme rom som meg da!! :)

Skrevet
Ja denne tiden er helt fantstisk! Sitter jo med tidenes vakreste jente i armene mine selv :) ja vi lå på barsel avd. på 4-mannsrom :P rom 210 hvis jeg ikke husker heeelt feil! gratulerer så mye igjen :)
Samme rom som meg da!! :)

HAHA! Så vittig da!

gikk akkurat glipp av deg da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...