Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #1 Skrevet 3. august 2012 fant en i bunn av min store fryser, aaaner ikke hvor gammel den er. .... =S vil det lukte vondt hvis den ikke er spiselig ,når jeg steker den???
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #3 Skrevet 3. august 2012 ligger mye lenger enn 3 måneder i min fryser ihvertfall, ikke blitt syk enda Og er ganske sart av meg
maimora Skrevet 3. august 2012 #4 Skrevet 3. august 2012 Det er også forskjell på om det er fryser på et kombiskap, eller sånn stor fryser. Tror 3 mnder på fryser under kjøleskap og nesten opp til 1 år i vanlig fryser
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #5 Skrevet 3. august 2012 fant en i bunn av min store fryser, aaaner ikke hvor gammel den er. .... =S vil det lukte vondt hvis den ikke er spiselig ,når jeg steker den??? Kan ligge lenger enn dette!Flærre jeg kjenner har kjøttdeig i fryseren som er eldre enn 1 år.Er ikke farlig så lenge det er dypfryst som vil si -19 grader eller kaldere
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #6 Skrevet 3. august 2012 Det skal veldig mye til at du blir syk av det, men etter 3 mnd garanterer de ikke for et vist kvalitetstap. Etter non månder eller år kan det oppstå litt harsksmak, men det blir ikke farlig å spise den av den grunn.
Lille♥mitt Skrevet 3. august 2012 #7 Skrevet 3. august 2012 Du ser jo på utløpsdatoen ca når du frøs den ned. Tror de holder opp mot et år i dypfryser! Men du vil merke at fettet har blitt harskt om den er dårlig. Er bare å tine den, da merker du det fort.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #8 Skrevet 3. august 2012 Du ser jo på utløpsdatoen ca når du frøs den ned. Tror de holder opp mot et år i dypfryser! Men du vil merke at fettet har blitt harskt om den er dårlig. Er bare å tine den, da merker du det fort. har glemt å skrive dato på....ligger i sånn vanlig brødpose er delt opp fra en sånn stor pake fra sverige hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå