Gå til innhold

hvor lenge holder kjøttdeig i fryseren`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fant en i bunn av min store fryser, aaaner ikke hvor gammel den er. .... =S

vil det lukte vondt hvis den ikke er spiselig ,når jeg steker den???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror 3 måneder, men er ikke sikker..

Skrevet

ligger mye lenger enn 3 måneder i min fryser ihvertfall, ikke blitt syk enda :) Og er ganske sart av meg :)

Skrevet

Det er også forskjell på om det er fryser på et kombiskap, eller sånn stor fryser. Tror 3 mnder på fryser under kjøleskap og nesten opp til 1 år i vanlig fryser

Skrevet
fant en i bunn av min store fryser, aaaner ikke hvor gammel den er. .... =S vil det lukte vondt hvis den ikke er spiselig ,når jeg steker den???

Kan ligge lenger enn dette!Flærre jeg kjenner har kjøttdeig i fryseren som er eldre enn 1 år.Er ikke farlig så lenge det er dypfryst som vil si -19 grader eller kaldere :)

Skrevet

Det skal veldig mye til at du blir syk av det, men etter 3 mnd garanterer de ikke for et vist kvalitetstap. Etter non månder eller år kan det oppstå litt harsksmak, men det blir ikke farlig å spise den av den grunn.

Skrevet

Du ser jo på utløpsdatoen ca når du frøs den ned. Tror de holder opp mot et år i dypfryser! Men du vil merke at fettet har blitt harskt om den er dårlig. Er bare å tine den, da merker du det fort.

Skrevet
Du ser jo på utløpsdatoen ca når du frøs den ned. Tror de holder opp mot et år i dypfryser! Men du vil merke at fettet har blitt harskt om den er dårlig. Er bare å tine den, da merker du det fort.

har glemt å skrive dato på....ligger i sånn vanlig brødpose er delt opp fra en sånn stor pake fra sverige hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...