Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #1 Skrevet 3. august 2012 Faen..... Vet ikke hvor jeg skal begynne, men er utrolig fortvilt:( For ett halvt års tid siden slutta jeg på p pillen og ba om henvisning til sterilisering. Frem til jeg fikk det var planen og bruke kondom, noe vi har brukt hele tiden. (jeg tåler ikke de kunstige hormonene som er i prevansjon). Men for ett par uker siden hadde vi sex en gang uten kondom. I den siste dagen av mensen. Vi tenkte at det var 100% safe! Men nå sitter jeg her med de ømmeste brystene....murringer i magen.... Er så sikker på jeg har blitt gravid (har to barn fra før, og dette er likt). Er enda litt tidlig og teste seg. Leste på google at man KAN bli gravid av og ha sex i mensen...:-( Vi er bare 27 år, men vi skulle virkelig ikke ha fler. Vet det er noe spesielt og sterilisere seg i så ung alder, men vi har våre grunner. (som jeg ikke gidder og dele her inne). Jeg er veldig imot abort (sånn for min egen del, driter i hva andre gjør).... så beholder dersom jeg er. Men det er VELDIG dumt for oss om jeg er... Vet ikke hva jeg vil....Men trenger en klem eller to....
VinterSol+2 Skrevet 3. august 2012 #3 Skrevet 3. august 2012 Det kan jo være mensen i anmarsj også. Lykke til:)
Tyra79 Skrevet 3. august 2012 #5 Skrevet 3. august 2012 Klem fra meg! Ingen god følelse det der. Kan være du ikke er gravid da?! Når det er sagt, kom 3.mann her med spiral (kobber vel og merke), han er likevel en like stor velsignelse for hele familien. Er veldig glad svangerskapet varer 9mnd da, trengte tiden på å omstille meg. Klem igjen!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #6 Skrevet 3. august 2012 Her har vi også en liten jente som ble til mens vi ventet på sterilisering, bare vår egen skyld selvfølgelig siden mannen var inne og hilste på littegrann under forspillet. Ikke noe hoppe av i svingen altså, men han var inne kanskje to "jokk" tidlig i akten og langt fra noen orgasme. Vi visste selvfølgelig at det er noen små svømmere i smøringen til mannen, men tenkte at det var liten sjanse for å bli gravid av det. Det ble vi Jeg gråt da jeg testet positivt, men egentlig var det litt stas også når det kom til stykket. Minstejenta er det ihvertfall ingen som angrer på. Klart du skal få en klem, det ordner seg gjerne vet du.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 3. august 2012 #7 Skrevet 3. august 2012 Du får en god klem fra meg også Jeg kjenner følelsen så utrolig godt! Var nettopp fylt 28 år og skulle IKKE ha flere barn (vi hadde tre) og brukte kondom mens vi ventet på noe sikrere. Så var den EN gang vi var tom for kondomer, litt småfull (første fest på flere år, hadde barnevakt) og han hoppet av i svingen + at det skulle være 7-8 dager før eggløsnign slik at vi tenkte det var trygt og jeg ikke tok angrepille etterpå. Yes... Akkurat den gangen kom eggløsning mye tidligere enn vanlig og jeg bare visste at jeg var blitt gravid. Lykke til uansett HI
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #9 Skrevet 3. august 2012 Faen..... Vet ikke hvor jeg skal begynne, men er utrolig fortvilt:( For ett halvt års tid siden slutta jeg på p pillen og ba om henvisning til sterilisering. Frem til jeg fikk det var planen og bruke kondom, noe vi har brukt hele tiden. (jeg tåler ikke de kunstige hormonene som er i prevansjon). Men for ett par uker siden hadde vi sex en gang uten kondom. I den siste dagen av mensen. Vi tenkte at det var 100% safe! Men nå sitter jeg her med de ømmeste brystene....murringer i magen.... Er så sikker på jeg har blitt gravid (har to barn fra før, og dette er likt). Er enda litt tidlig og teste seg. Leste på google at man KAN bli gravid av og ha sex i mensen...:-( Vi er bare 27 år, men vi skulle virkelig ikke ha fler. Vet det er noe spesielt og sterilisere seg i så ung alder, men vi har våre grunner. (som jeg ikke gidder og dele her inne). Jeg er veldig imot abort (sånn for min egen del, driter i hva andre gjør).... så beholder dersom jeg er. Men det er VELDIG dumt for oss om jeg er... Vet ikke hva jeg vil....Men trenger en klem eller to.... *STOOOOOR KLEM* til deg. Ja, sånn kan det gå. Men vet du? Dette nye barnet kommer du til å elske noe vanvittig høyt, akkurat som de andre barna dine. Du er bare 27 og blir ferdig med å få barn før du runder 30. Takk og lov for at du ikke tar abort bare fordi "det ikke passer". Et liv er et liv. Fordel med å få flere barn: - som nevnt, enda en å elske mer enn alt - barna dine får flere søsken, større familie å ha glede over både som barn og voksne. (Jeg har alltid savnet å ha flere søsken). - når barna blir store har dere tre å glede dere over. Og tre som kan lage barnebarn etter hvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå