samu Skrevet 3. august 2012 #1 Skrevet 3. august 2012 nå har jeg driti blod i en uke. er så sår i rompa, og det er vondt å gå på do. jeg er laktose intolerant og har vanligvis sliti med anal rifter pga det, men nå er det som skal ut, hardt som fy. blir jo sånn at jeg ikke har lyst til å spise, fo - what goes in, must come out.
November-spire-79 Skrevet 3. august 2012 #2 Skrevet 3. august 2012 Huff det kan umulig være noe godt nei Kan ikke klage jeg da, selv om jeg satt mye på do å grein fordi det var så vondt. Alt er så hardt og bruker en evighet for å komme ut......rett og slett drittkjedelig God bedring til deg
LØVEN1 Skrevet 3. august 2012 #3 Skrevet 3. august 2012 Poden slet med hard avføring lenge, bedre enn de fleste legemidler fra apotek - var klart knuste linfrø som ble blandet i havregrøten til kvelds. Har du prøvd det? Kjøpes på helsekosten til en billig penge, viktig at de er knuste for maks effekt. Hele linfrø må bløtlegges før de oppnår samme virkning.
samu Skrevet 3. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2012 vil ikke skallet på linfrø skrape enda mer opp når det skal ut?
Milla-Mamma til 3 Skrevet 3. august 2012 #6 Skrevet 3. august 2012 Ei god spiseskjei med linfrø som bløtlegges i litt vann har blitt min redning. Tar det i eitt glass og ha vann til rett over frøene. Det blir slimete til dagen etter og Drikker det. Eg har blødd masse og hatt vondt, men bo har eg vore fri for det i eitt halvt år.
Squirrel79 Skrevet 3. august 2012 #7 Skrevet 3. august 2012 Jeg har og vært plaga med dette I begge svangerskapene i grunn. Og det som hjelper aller mest for min del er bevegelse. Ut å gå, leke med sønnen og ikke sitte stille. Merker at med en gang jeg er slapp og sitter mye stille, så kommer det tilbake. Nå har jeg hatt noen uker med normal mage igjen, og det er en drøm! Spiser ellers normalt, og en god del grove produkter. Havregrøt går ned til middag om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå