Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #1 Skrevet 3. august 2012 jeg har en mor som bor langt sør (oslo området) og jeg bor i nord (narvik området) Når hun kommer opp på besøk nå i såmmer (ca 12 aug) har jeg ikke sett henne siden 2 februar.. mens min søster har vert på besøk hos henne 2 ganger siden feb og siden skolen sluttet har min minste søster (14år) vert her oppe på ferie hos oss (ca 5 uker) mor skal være her i 14 dager og en av de dagene skal jeg på UL og hun sier hun har lyst å bli med meg dit.. hun sier hun og samboern skal kjøre og vi skal ta men min sønn som de heller ikke har sett siden feb det tar ca 2 timer en vei å kjøre til UL så det kommer til å gå hele dagen.. jeg sier til dem at det er helt greit vi kan dra vi fire (jeg, min mor og samboern og min sønn) hun sier at vi må ta med min søsster for hun har ikke sett dem på noen uker. jeg nekter og sier at hun klarer seg uten dem de timene det tar og dra på UL.. men mor nekter (må si jeg sjønner at de vil ha enne med siden de ikke har sett henne på noen uker) jeg vil ikke ha henne med fordi det bilr for trangt i bilen (vi er breie folk) med meg som er gravid i uke 33 med bekkenløsning og sønn som sitter i bilstol og da søsteren min i baksete i over 4 timer.. er jeg egen som vil ha en dag alene med min mamma uten og dele dette med min søster (14) ?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #2 Skrevet 3. august 2012 Vet ikke om jeg hang helt med her. Hvor bor din søster i forhold til dette? Kommer hun sammen med din mor til dere? Kan du ha en annen dag sammen med din mor uten din søster? Forstod ikke helt hvorfor hun måtte være med akkurat denne dagen. Skal dere alle 4 være med på selve UL? Er litt vanskelig å svare på om du blir nedprioritert. En 14 åring har kanskje behov for sin mor? Varierer vel litt etter modenhet.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #3 Skrevet 3. august 2012 Trenger noen av de å bli med på UL? Kan ikke heller moren din passe sønnen din den tiden det tar og så drar du og faren til ungen alene på ul? Om dette ikke går skal selvfølgelig du som gravid sitte forran i bilen der du har god plass og ikke bak i bilen.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #4 Skrevet 3. august 2012 min søster på 14 bor sammen med vår mor.. men har vert i mange uker på besøk hos oss og savner sin mor... å vil vel være sammen med henne når hun kommer opp hit.. min sønn trenger ikke bli med på UL han kan hvære hjemme med sin far.. det er min mor som har sakt at hun vil være med meg på UL og hun hadde lyst å ha med min sønn.. min mor er større enn meg så da blir det enda trangere i baksete..
locapoca Skrevet 3. august 2012 #5 Skrevet 3. august 2012 Når jeg skulle til ul, sto det i brevet at de helst så at barn ikke ble med og kun en person til å følge. Dette grunnet de med at lege/jordmor måtte ha ro rundt seg når hun skulle gjennomføre undersøkelsen.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #6 Skrevet 3. august 2012 Jeg hadde ikke tatt med meg noen av dem, de har da ingenting på en ultralydundersøkelse å gjøre. Tviler på at du i det hele tatt får ta med deg hele familien inn. Jeg hadde latt mor, søster og sønn blitt igjen hjemme og reist på ul med mannen min. Så kan du ha kvalitetstid med mammaen din en annen dag, gå på cafe og skravle, handle babytøy eller noe annet koselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå