Gå til innhold

Å, gidder du?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det sånn når man bor på landet, at folk tror de kan gjøre hva som helst der du bor? Nå er jeg lei av folk som stopper i innkjørselen min og tisser, spyr og kaster søppel.

Hadde jeg stoppet og spydd i innkjørselen eller blomsterbedet til noen som bor i rekkehus, ja da kan du tro jeg hadde fått hørt det. Men fordi jeg har litt større innkjørsel og fem meter lenger til huset, så er det liksom greit da? Det er en avkjøring 50 meter lenger oppi veien, med en stor luke og ingen hus. Men neida, vi stopper der det bor folk.

Ja, jeg har full forståelse for folk som blir bilsjuke, men det går da an å gå tre meter lenger oppi veien, og ikke bøye seg akkurat over blomstene mine, eller rett ved siden av postkassa.

Snart dukker det opp et advarselsskilt og et kamera, så får folk i retur det de slengte oppi hos oss eller en faktura på vask og opprydding. Møkke lei.

Dagens sukk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men kjære vene! Er dette noe som gjentar seg, og ikke bare en engangshendelse? Da har du min fulle medlidenhet!

Skrevet

Ikke alltid man klarer 3 meter ekstra når man skal spy. Hvor vil du sende fakturaen?

Skrevet
Ikke alltid man klarer 3 meter ekstra når man skal spy. Hvor vil du sende fakturaen?

Men litt usannsynlig at alle som må spy må akuttspy akkurat på blomstene hennes?

Skrevet

Har kanskje mange blomsterbed og dette rett etter en veldig kvalmende strekning? Ikke vet jeg siden dette tydeligvis er et stort problem.

Skrevet

Føler med deg. Bor på landet selv og ser mange byfolk på besøk i området behandle stedet som sin egen søppelbøtte. Tømmer askebegere, kaster søppel og bryr seg fint lite om det er på en busstopp, eller i noens hage dritten deres lander. Respektløst.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Bodde på landet før og kjenner til problemet. Det var ikke riktig så ille, men titt og ofte dumpet folk søpla si i oppkjørselen min, kastet ting og tang ut av bilen på blena, tok kaffepausen på parkeringsplassen min osv.

På landet er visst alt lov og selv om vi er gjestmilde folk så går grensen et sted

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...