Gå til innhold

Er det samme person som har kommentaren;

Anbefalte innlegg

Skrevet

"fy faen, hiv ham på hue og rævva ut"?

Bare lurer;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gullguttene
Skrevet

Det lurer jeg også på..?

Dytter :P

Gjest Filifjonka
Skrevet

Det har jeg lurt på også. I enkelte tilfeller virker det som om en eller annen anonym synes det er utrolig festlig å skrive dette, nesten uansett hva det dreier seg om...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har tenkt at det sikkert er det, for det skrives jo på samme måte hver gang. Og jo, det er hysterisk morsomt :P

Gjest Løvemusene
Skrevet

Det er nok ikke samme person, det er noe som går igjen akkurat som det med honkle osv :)

Syns det er artig at folka her inne holder igjen på de morsomme tingene som blir sagt :)

Skrevet

Det er ihvertfall min type humor;) Ler hver gang jeg ser kommentaren :D

Gjest Løvemusene
Skrevet

Samme her, hehe. Det er liksom svaret på alle innlegg hvor det er en mann involvert omtrent :P

Skrevet

Ser humoren, men hadde vært mer morsomt med nick, da hadde vi sett at det var samme person.

Skrevet

Jeg har skrevet det en gang, og det var på ett innlegg hvor en eller annen her hadde en febersyk sønn. Det var selvfølgelig bare tull ;)

Skrevet

Jeg har også skrevet det om det ikke har vært sagt før i tråden. Den må jo være presentert der det er snakk om mannfolk som ikke holder helt mål.

Skrevet

Haha, ja, jeg ler også av den kommentaren. Og begynte faktisk å le igjen når jeg så det med febersyk sønn. Skikkelig vittig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...