Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #1 Skrevet 3. august 2012 si at de her inne har svart noen på noe som de aldri ville svart om det var ei nære venninne de hadde svart?!? Virker som HI skal "taes" på verst mulig måte her inne. Om en venninne hadde spurt dere om samme spørsmål, ville dere vært like frekke i svarene? Husk at det sitter et menneske av kjøtt og blod bak nickene også.. Tenker litt på den tråden om å "forvente" barnepass av besteforeldre, selv om listen kunne sikkert vært laaang..
valkyrien Skrevet 3. august 2012 #2 Skrevet 3. august 2012 Jeg kan stå for alt jeg har skrevet her inne. Ja, jeg kan være krass, men det er jeg IRL også.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 3. august 2012 #3 Skrevet 3. august 2012 Jeg svarer ganske ofte på en annen måte her inne enn jeg ville svart en god venninne, men det betyr ikke at måten jeg svarer på nødvendigvis er frekk, bare anderledes. Er nok tidvis mer sarkastisk her inne enn IRL også.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #4 Skrevet 3. august 2012 Enig med HI. Virker som det er mange her som har gjort det til en sport å være tøff på skrift
all by myself Skrevet 3. august 2012 #5 Skrevet 3. august 2012 (endret) Og da også svare anonymt Jeg hadde nok svart så og si det samme til mennesker face to face som jeg gjør her inne, men det er ganske mange som kun legger opp til å provosere i trådene også så da regner jeg med de takler å få litt krasse svar. Enig i at det er endel usaklig, men det kommer både fra trådstartere og fra de som svarer. (Og ja, jeg vet at dette er et anonymforum, men sånn generelt var det rimelig mye anonyme brukere som svarte krasst før det ble mindre mulighet for det) Endret 3. august 2012 av all by myself
Mamma_til_2 Skrevet 3. august 2012 #6 Skrevet 3. august 2012 http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143959528-inspirert-er-det-mange-her-som-forventer-at-besteforeldre-sitter-barnevakt/ Denne tråden? kan ikke se at HI har blitt angrepet på noen måte?! Men ja jeg svarer her inn akkurat som jeg svarer venner ol.
Elsa88 Skrevet 3. august 2012 #7 Skrevet 3. august 2012 Samme person IRL som inne her. Sier ting som det er og går ikke rundt grøten for den skyld. Og det vet vennene mine..
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #8 Skrevet 3. august 2012 JEG KUNNE UMULIG SVART NOEN SLIK I VIRKELIGHETEN FORDI JEG HAR IKKE SÅ DUMME VENNER. HEHEHE
Gjest Miryks Skrevet 3. august 2012 #9 Skrevet 3. august 2012 Er like sarkastisk real life som jeg her her. Ikke frekk, bruker bare sarkasme for å få frem poeng/få folk til å stikke hue litt til siden for å se ting fra en annen vinkel. : >
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #10 Skrevet 3. august 2012 Til en nær venninne ville jeg noen ganger svart annerledes, men til en totalt fremmed som spurte ville jeg svart på omtrent samme måte.
Gjest marie-s Skrevet 3. august 2012 #11 Skrevet 3. august 2012 Jeg ville nok ha svart mine venner på samme måte som jeg ville ha svart noen her inne. Kanskje fordi jeg går for en middelvei, jeg svarer venner ærlig selv om det ikke er svaret de vil ha og jeg er ikke mer spydig her inne siden jeg vet det sitter noen bak spørsmålet.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #12 Skrevet 3. august 2012 JEG KUNNE UMULIG SVART NOEN SLIK I VIRKELIGHETEN FORDI JEG HAR IKKE SÅ DUMME VENNER. HEHEHE Haha, signerer den litt. AltsÅ, jeg har ingen venner som blir gravide ved Å ha ubeskyttet sex med kompisen til mannen, og drar med denne pulekompisen til Sverige for Å finne ut farskapet - samtidig som de spør hvordan de kan skjule alt for mannen og late som ingenting. Jeg har ikke venner som sier jeg er dÅrlig mor som jobber, siden de synes bÅde mor og far skal gÅ og dasse hjemme til ungen begynner pÅ skolen. Jeg har ingen venner som spør om det er greit Å sende ungen sin i barnehagen pÅ tirsdag hvis den spydde mandag kveld. Og jeg har heller ingen venner som sier at de forventer Å fÅ bryllupsgave i samme gata som kuvertpris, ellers blir de dritsure. SÅ ja, jeg svarer vanligvis rett fra levra. Har sterke meninger om blant annet utroskap, barneoppdragelse og fødsel.
mrsrogaland. Skrevet 3. august 2012 #13 Skrevet 3. august 2012 Jeg svarer her inne som jeg ville svart ellers. Selvsagt ikke alt jeg ville fortalt alle IRL, som jeg ville gjort "anonymt" her inne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå