Gå til innhold

Flere som aldri har hatt kynnere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er over halvveis i mitt andre svangerskap og har fortsatt ikke hatt en eneste kynner. Er det bare meg, eller er det flere som har sluppet unna ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også over halvlveis og har aldri merket noe til en eneste kynner.

Det er da ikke unormalt det...(?)

Skrevet

Du har dem, men merker dem ikke ;) er ikke det bare deilig da?

Skrevet

Tenkte ikke på at det var unormalt å ikke ha hatt en kynner når man bare er halvveis, men jeg hadde ingen i mitt forrige svangerskap heller.

Skrevet

Jo, for all del. Klager ikke, syns bare det er litt merkelig. Virker som om "alle" andre er veldig plaget av det

Skrevet

Alle har kynnere, men ikke alle merker noe til dem. Og det skal du egentlig bare være glad for ;) Har en venninne som har tre barn og aldri merket en eneste kynner. Kynnere som man merker er ganske ubehagelig og tidvis vonde også.

Skrevet

Jeg merket aldri noe til kynnerene i noen av mine 3 svangerskap!

Egentlig veldig fornøyd med det ;)

Skrevet

hadde ikke noen med førstemann og med andremann begynte de å komme ca 2 uker før hun ble født... :P

Skrevet
Jo, for all del. Klager ikke, syns bare det er litt merkelig. Virker som om "alle" andre er veldig plaget av det

Skulle vi hatt plagene som det virker "alle" har her inne, hadde livet som gravid vært ganske kjipt, tenker jeg :)

Skrevet

Jeg har heller aldri kjent kynnere, men har kjent at magen er hard innimellom når jeg tar på den. Og da har jeg jo kynnere:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...