♣ Christiane ♣ Skrevet 3. august 2012 #1 Skrevet 3. august 2012 Er over halvveis i mitt andre svangerskap og har fortsatt ikke hatt en eneste kynner. Er det bare meg, eller er det flere som har sluppet unna ?
Amygdala84 Skrevet 3. august 2012 #2 Skrevet 3. august 2012 Jeg er også over halvlveis og har aldri merket noe til en eneste kynner. Det er da ikke unormalt det...(?)
VinterSol+2 Skrevet 3. august 2012 #3 Skrevet 3. august 2012 Du har dem, men merker dem ikke er ikke det bare deilig da?
♣ Christiane ♣ Skrevet 3. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2012 Tenkte ikke på at det var unormalt å ikke ha hatt en kynner når man bare er halvveis, men jeg hadde ingen i mitt forrige svangerskap heller.
♣ Christiane ♣ Skrevet 3. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2012 Du har dem, men merker dem ikke er ikke det bare deilig da? Jo, for all del. Klager ikke, syns bare det er litt merkelig. Virker som om "alle" andre er veldig plaget av det
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 3. august 2012 #6 Skrevet 3. august 2012 Alle har kynnere, men ikke alle merker noe til dem. Og det skal du egentlig bare være glad for Har en venninne som har tre barn og aldri merket en eneste kynner. Kynnere som man merker er ganske ubehagelig og tidvis vonde også.
Gjøkeredet③ Skrevet 3. august 2012 #7 Skrevet 3. august 2012 Jeg merket aldri noe til kynnerene i noen av mine 3 svangerskap! Egentlig veldig fornøyd med det
Appelsindyret Skrevet 3. august 2012 #8 Skrevet 3. august 2012 hadde ikke noen med førstemann og med andremann begynte de å komme ca 2 uker før hun ble født...
Amygdala84 Skrevet 3. august 2012 #9 Skrevet 3. august 2012 Du har dem, men merker dem ikke er ikke det bare deilig da? Jo, for all del. Klager ikke, syns bare det er litt merkelig. Virker som om "alle" andre er veldig plaget av det Skulle vi hatt plagene som det virker "alle" har her inne, hadde livet som gravid vært ganske kjipt, tenker jeg
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #10 Skrevet 3. august 2012 Jeg har heller aldri kjent kynnere, men har kjent at magen er hard innimellom når jeg tar på den. Og da har jeg jo kynnere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå