Gå til innhold

Godtepose....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har min lille tass på snart 4 ikke akkurat mast, men mer hintet om godtepose i bursdagen. Kanskje fordi storebror alltid kommer hjem med godtepose etter han har vært i bursdager. Men jeg vil egentlig bare droppe det, og heller gi de en is eller noe? Er jeg grusomt slem da? Evt hva skal være oppi? Det er jo 4-5 åringer som kommer. Kan ikke proppe de full i snop heller. Og noen har vel allergier og noen har antisukkerhysteriske foreldre.. Huff vanskelig dette! Tips noen? :))

Skal feirest på en lørdag da, kanskje det er lov med litt snop likevel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ui har pleid å "fiske" godteposer i våre barns bursdager og det har

vært stas:-)trenger ikke putte oppi så mye,et par,tre ting bare,men

selvsagt kan du velge å servere noe annet,is er jo noe de fleste barn liker,og som regel har de ikke tid til å sitte å spise noe

særlig uansett;-)

Skrevet

I barnehagen til sønnen min er det et must å få godtepose - samtlige bursdager har det - enten fiske etter den, eller få med seg hjem når de skal dra (har aldri skjønt helt den siste varianten, men dog)

Kjøp noe smågodt, first price seigmenn og en kjærlighet på pinne - trenger ikke være mye. Ifjor la jeg med 2-3 tatoveringer til hver, det var veldig populært. ( på BR leker får du en drøss til 50 kr, nok til alle)

Fisking har vært gjort ut av vinduer,inn av vinduer, ned i trappeoppganger, over et teppe som er hengt opp - mange muligheter.

Skal snart feire 5-års dag for sønnen min, og gleder meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...