Gå til innhold

Er ikke lenger forelsket i mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter at vi fikk barn for 10 mnd siden føler jeg meg ikke forelsket i mannen. Er det normalt? Jeg kan vel si jeg elsker han. er jo glad i han, Men har mistet den følelsen man får når man er forelsket. VI har sex kanskje 2-3 ganger i mnd, som regel bare for å gi slipp på litt energi. uten veldig mye følelser. alt av kos og nærhet mangler. Jeg får mer klemmer av venninna mi enn det jeg får kyss av mannen. Er det vanlig at det er slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy faen...hiv han på huet og ræva ut av huset!!!

Skrevet

Tror det er ganske vanlig. Er ikke noe oftere sengeaktiviteter her enn hos dere. Og unngår nærhet med klining og sånt (som regel er det en invitasjon til sex som jeg ikke gidder), men av og til, feks i helga kan vi sitte i hverandres armkrok og se på tv, holde hender, og ofte får et kyss etter jobb e.l. tror man bare må prøve å huske på det som en vane. Forelskelsen forsvinner uansett etter hvert og da forvinner jo lidenskapen i så måte. Men man lærer å leve sammen som et par, som en husstand. Mange positive sider ved det, selv om lidenskapen ikke er den største. Og man blir jo bare mer og mer knyttet og glad i hverandre ettersom man deler sitt liv og vokser sammen på mange områder.

Skrevet

Det er ikke slik at man for alltid forblir forelsket i sin mann. Jeg har ikke hørt om noe forhold hvor det har vært tilfelle. De "hete" følelsene går i svinger, og noen ganger er man ikke noe forelsket i det hele tatt. Andre ganger kan man bli "som nyforelsket" igjen. Dette er så vidt jeg vet helt vanlig. Det er snarere veldig uvanlig å være stormende forelsket i sin mann/kjæreste i alle år.

Det viktigste er at du elsker ham, og det sier du jo at du gjør. Da har du et godt forhold å bygge livet ditt på.

Skrevet

Tror ikke det er så uvanlig det du opplever. Jeg opplever at forelskelsen kommer og går. Som oftest er jeg ikke forelsket, men så kommer det plutselig tilbake og varmer godt. Vi deler jo livet sammen og lærer å leve sammen, det er ikke alltid lett, men vi vil jo leve sammen. Jeg setter pris på nærhet i hverdagen, kan du ikke snakke med ham om det? At du savner det?

Tips: Vi reiste bort et døgn på hotell når jentungen var rundt 10 mnd. Det var første gang vi var borte fra henne, men det var helt fantastisk!!! Utrolig romantisk og godt å kunne fokusere på hverandre i 24 timer. God mat og masse nærhet og kjærlighet. Alle burde gjrøe det en gang i året!

Skrevet

hahaha.. nå må snart galskapen ende.

Skrevet
hahaha.. nå må snart galskapen ende.

:):):)

Skrevet

Det er nok ganske vanlig ja. Ta tak når det er litt mer slutt på amming, nattevåk etc. Vær glade i hverandere og fornøyde med det, eller jobb for å få mer overskudd og gnist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...