Gå til innhold

Tips til bursdagsgave til jenta vår som blir 3 år!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gi noe "stort og flott"! Hun har sykkel og slikt allerede..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dukkehus. Et skikkelig dukkehus som hun kan leke i , og gjerne sove ute i hagen i når hun blir eldre.

Skrevet

"og slikt" kan jo være så mangt. Men har hun fått skikkelig dukkevogn(bagvogn til dukke)

Jeg skal kjøpe dukkehus i tre til jenta vår som fyller 3 år straks. Jeg har bestil fra mittrom.no

Lekekjøkken?

En liten søt stol?

Sakkosekk?

Et møbel til rommet, hvis hun har eget rom?

Du kan få mye inspirasjon ved å se på lekmer.no eller mittrom.no

Skrevet

Sprell.no har nydelige dukkehus i tre. Niesa mi på fire fikk et til jul, midt i blinken:-)

Skrevet

De har akkurat samme type dukkehus på sprell ja, som på mittrom.no. Var faktisk fra sprell.no jeg bestilte dukkehuset når jeg fikk tenkt meg om. Mange fine å velge imellom. Sprell.no og riktigeleker.no har jo et rikholdig utvalg av leker og interiør til barn i alle aldre.

Skrevet (endret)

Ski, gjyngehest, dukkehus, lekehus, sandkasse, huskestativ, cdspiller, telt, lekekjøkken.

Endret av hvitepeoner
Skrevet

- Dukkevogn

- Sykkel

- Huskestativ

- Trampoline

- Sandkasse

- Ta henne med på en opplevelse hun selv ønsker

- Ny "storjente-seng" om hun ikke allerede har det

Jeg har lagt merke til at jenta her ikke leker så mye med lekene hun får. Det hun finner mest interessant er tingene hun finner på kjøkkenet. Vi lar henne få gå i skuffene, da vi ikke har noe farlig liggende i hennes høyde. Hun kan sitte å slå på kasseroller (ja, det bråker veeeldig), dekke på med engangstallerknene, lage mat med poteter hun finner i skuffen osv :) Hun bruker mye mere tid med slike ting, enn lekene til mange hundre kroner. Det hun bruker mest ellers, er lekene vi har ute. Der har hun både huskestativ, sangkasse, trampoline og lekesklie+ litt småting som plenklipper, lekegrill og lekekjøkken. Selv om det er høst, er det ikke for sent å handle "sommer-leker"- for det kommer til nytte i mange år fremover! :)

Kom egentlig ikke på så veldig mye, men ser hvertfall hva mi har glede av å bruke :) Hun er 3,5 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...