Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #1 Skrevet 2. august 2012 Er mamma til tre skjønne og friske barn, så sånn sett er det jo verdt det uansett hva slags mage man har fått, men likevel...... Jeg er ganske lav, og har aldri vært av de tynneste. Trente en god del før første graviditet, og hadde en sterk og sprek kropp som jeg følte meg vel i! Har alltid hatt den typiske "kulen" nederst på magen som mange damer har, men det plaga meg ikke nevneverdig. Og den var lett å skjule med klær. Etter tre svangerskap er magen min dessverre ikke et like lekkert syn.. Og det er ikke løs hud heller, men skikkelig "kulemage"! Føler jeg ser ut som om jeg er 6 mnd på vei, selv om minste er 3 år:-( I tillegg så henger den litt nederst, sånn at når jeg bøyer meg ned så smetter trusa eller buksa liksom under, og jeg må trekke den opp igjen hele tida.. Jeg er Så misfornøyd, og fra å være veldig sosial og utadvendt har jeg begynt å trekke meg sosialt..:-( Kan glede meg og se fram til det helt til jeg skal finne noe å kle på meg.. Bytter klær i det uendelige og syns alt ser like ulekkert ut. Til slutt har jeg mista all lyst til å gå ut:-( Ikke finner jeg noe pent som passer når jeg er på shopping heller, så det gjør jeg sjelden lenger. Klesskapet ser ut deretter... Og så jeg som alltid har elsket å shoppe klær:-( Dette var en utblåsning, vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det... Trening har ikke hjulpet noe særlig, så mulig magemusklene mine er fullstendig ødelagt....??!! Nærmer meg raskt 40 også, så føler jeg virkelig er over mine beste mageår er over... Lengter etter å være glad og fornøyd, og å kunne kle på meg en flott kjole og føle meg vel og fin... For ikke å snakke om hvordan det hemmer meg i sexlivet....:-( Sukk.......................................................................
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #2 Skrevet 2. august 2012 det kan nesten høres ut som om magemusklene dine ikke har trukket seg sammen igjen etter svangerskapet.. kjenn etter om det er tilfelle.. eller har du alltids diett og hard trening. punktslanking er nesten umulig så hele kroppen må trenes. og hvis det ikke fungerer har du siste utvei.. pengeslukende mageplastikk.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 2. august 2012 #3 Skrevet 2. august 2012 Kanskje magemusklene dine ikke har grodd sammen igjen etter fødselen? Dette skjer hos enkelte, og noen får dekket operasjon for å fikse det. Ellers har du jo rett i at det er verdt det, men man skal selvfølgelig føle seg vel også.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #4 Skrevet 2. august 2012 Hvis det går så ut over selvtilliten og det ikke er overvekt generelt hadde jeg operert. Koste hva det koste vil.. Har selv født fire barn selv på få år. Jeg trener ikke. Men rocker litt hver dag. Og er veldig fornøyd. Men nå har jeg slippet billig unna i forhold til mange. Hadde jeg fått veldig spor hadde jeg gått jukset. Har man født 3 nydelige barn så fortjener kroppen din 50000 kroner for å føle seg vel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå