Gå til innhold

Billig ull til barnehagestart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja - hvor kan dette kjøpes rimelig? Er www.sparkjop.no det billigste alternativet? :) Trenger hovedsakelig longs, trøyer og tynne finlandshetter til gutt på 1,5 år :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sparkjøp, name it og pierre robert. Name sitt ull er dårlig kvalitet på, men er veldig fornøyd med sparkjøp sitt til barna og pierre robert.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet (endret)

Jeg har brukt Name it sin hele vinteren i fjor, fra sikkert oktober til mars/april. Må si jeg har bare gode erfaringer, de er såpass store i størrelsen at enkelte skal brukes denne sesongen også. Nå snakker jeg barnehagebruk. Ingen som har revnet eller noe. På det kaldeste har jeg hatt andre klær over, på mildere dager bare ulla (den er tynn og fin). Vasket flere ganger i uka (ny hver dag). Pierre sine luer har jeg veldig mye godt å si om, det andre har jeg ikke prøvd.

Ull trenger ikke vaskes like ofte som bomull (men blir jo litt annerledes i bhg), jeg hadde ca fem bodyer og tre thightser i fjor.

Endret av UndrendeUllteppe
Skrevet

Spar kjøp tror jeg er det billigste hvis du tenker på hvilken kvalitet du får for pengene. Har kjøpt litt ull hos spar kjøp hvert år, og ullet har holdt til minst 2 sesonger ( også lillesøster har arvet noe)

Skrevet

Tusen takk for gode tips :D Så bhg syns det er enklest med bodyer til ettåringene? Personlig syns jeg trøyer er lettere; enklere å sjekke bleia.. Hehe... Bør vel investere i 3 longs/strømpebukser og 3 trøyer/bodyer i ull til i år da kanskje... Noen flere? :)

TS

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Aner ikke hva de liker best av body og trøye, jeg bruker/brukte body for å unngå naken hud mellom bukse og trøye når de er ute og sånt. Men det er bare en greie jeg har fått for meg ;)

Skrevet

Ja - hvor kan dette kjøpes rimelig? Er www.sparkjop.no det billigste alternativet? :) Trenger hovedsakelig longs, trøyer og tynne finlandshetter til gutt på 1,5 år :)

Etterhvert har jeg funnet ut at Janus har den beste ulla både mht pris og kvalitet. Vi bruker nå kun det, i tillegg til trøyene til Pierre Robert som har fine farger, og også har grei kvalitet.

De første par årene kastet jeg bort massevis av penger på elendig Nøstebarnull, ergelig!!

Skrevet

Vi har brukt ull fra cubus og vært fornøyde. Husker ikke helt hvor rimelig det er, men om du kjenner noen med varnerkortet så kan du få 40% på den ordinære prisen. Vi har vært så heldig og kunne bruke det, synd resten av tøyet på cubus er så formløst :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...