Gå til innhold

Hvilke billig-produkter er BRA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper du noen billig-produkter du kan anbefale?

Vaskepulver, er de rimelige like bra som de dyrere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker vaskepulveret til Unil (kiwi, meny osv), eneste vaskepulveret jeg ikke får kløe av (sensetive også).

Skurekremen, klorin, salmiakk, dorens og grønnsåpen til Unil (NorgesGruppen).

Skrevet

Potetgullet til extra(?) på coop. Store og billige poser, og nytte bedre enn både maarud og kims og alle andre:-)

Skrevet

Synes de fine First Price baguettene er ganske gode, om man først skal spise sånt :-)

Skrevet

Synes de aller fleste Coop-produktene er bra og ofte bedre enn de store merkene (ikke x-tra) men bare Coop-merket.

Skrevet

First Price og Rema bringebærsyltetøy.

Skrevet

Sweet and sour sausen til fhist phrise er veldig god

og taco kitet til Frist price er jo helt likt som de andre dyre.

Skrevet
Sweet and sour sausen til fhist phrise er veldig god og taco kitet til Frist price er jo helt likt som de andre dyre.

OG kylingdnitslene med ost fra COOP - de er kjempe gode

Skrevet

Potetsalaten på Rema, koster 13 kroner for en enorm økonomipakke og er grisegod :-)

Skrevet

Coop-produktene er stort sett gode..

Skrevet

Vi bruker first price sine nudler, hvitløks baguetter, baguetter, kattemat (de elsker de små pakkene) taco, kyllingfilet (vi bruker bare den ferske) karbonader. Det er hva jeg kommer på nå. Vi kjøper det vi liker, så samme for oss hva slags merke det er sålenge vi alle i huset liker det.

Eldorado bruker vi også litt av.

Brukte pastaen til Ica før, for den syns jeg var best. Men nå er Ica så langt unna oss at vi har funnet noe annet istede.

Skrevet

Vi er generelt meget fornøyd med billig-bleiene. Vi har brukt coop sine billigbleier i 2 år nå. Har også prøvd landlord og first price sine bleier og merker ikke forskjell på dem og de dyre bleiene.

Coop xtra sin fiskegrateng er god på smak og coop xtra tacokitt er det samme som texmex.

Skrevet

Handler bare på kiwi, så dette er hva jeg kommer på nå:

- FP frossene baguetter

-Fp halvstekte baguetter

- FP hvitløksbaguetter

-FP bleier, eneste som holdt vår tørr!

FP truseinnlegg og tamponger

FP vaskepulver til farget tøy

FP skinke

FP karbonader

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...