Gjest sug lut Skrevet 2. august 2012 #2 Skrevet 2. august 2012 Hvorfor lurer du? Klarer du ikke finne på en til deg selv? Eller har du en fetisj for andres fetisjer?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #3 Skrevet 2. august 2012 Duh, ikke ødelegg for den stakkars 15år gamle nysgjerrige gutten som har forvillet seg inn her.
Frenzia Skrevet 2. august 2012 #4 Skrevet 2. august 2012 Kanskje én med en mann som har fetisj for skitne tennissokker og lurer på om det er normalt. Bare følg med, snart kommer det et innlegg fra 'anonym bruker' som hevder at hun må sniffe sokkeskuff sammen med samboeren, som ikke liker det, men gjør det for å være snill og oppofrende for mannen, og som lurer på hvordan hun skal få samboeren til å bli med på hennes fantasi om å gjøre det i skittentøyshaugen. Og lurer på om det er normalt.
Rosepus™ Skrevet 2. august 2012 #5 Skrevet 2. august 2012 Kanskje én med en mann som har fetisj for skitne tennissokker og lurer på om det er normalt. Bare følg med, snart kommer det et innlegg fra 'anonym bruker' som hevder at hun må sniffe sokkeskuff sammen med samboeren, som ikke liker det, men gjør det for å være snill og oppofrende for mannen, og som lurer på hvordan hun skal få samboeren til å bli med på hennes fantasi om å gjøre det i skittentøyshaugen. Og lurer på om det er normalt. Hehe Hvor tar du det fra??
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #6 Skrevet 2. august 2012 Kanskje én med en mann som har fetisj for skitne tennissokker og lurer på om det er normalt. Bare følg med, snart kommer det et innlegg fra 'anonym bruker' som hevder at hun må sniffe sokkeskuff sammen med samboeren, som ikke liker det, men gjør det for å være snill og oppofrende for mannen, og som lurer på hvordan hun skal få samboeren til å bli med på hennes fantasi om å gjøre det i skittentøyshaugen. Og lurer på om det er normalt. På tide å legge seg kanskje?
Frenzia Skrevet 2. august 2012 #7 Skrevet 2. august 2012 Kanskje én med en mann som har fetisj for skitne tennissokker og lurer på om det er normalt. Bare følg med, snart kommer det et innlegg fra 'anonym bruker' som hevder at hun må sniffe sokkeskuff sammen med samboeren, som ikke liker det, men gjør det for å være snill og oppofrende for mannen, og som lurer på hvordan hun skal få samboeren til å bli med på hennes fantasi om å gjøre det i skittentøyshaugen. Og lurer på om det er normalt. Hehe Hvor tar du det fra?? Nååå, har jo plukket opp ett og annet de timene jeg har sløst bort på anonymforum den siste tiden...
Frenzia Skrevet 2. august 2012 #8 Skrevet 2. august 2012 Kanskje én med en mann som har fetisj for skitne tennissokker og lurer på om det er normalt. Bare følg med, snart kommer det et innlegg fra 'anonym bruker' som hevder at hun må sniffe sokkeskuff sammen med samboeren, som ikke liker det, men gjør det for å være snill og oppofrende for mannen, og som lurer på hvordan hun skal få samboeren til å bli med på hennes fantasi om å gjøre det i skittentøyshaugen. Og lurer på om det er normalt. På tide å legge seg kanskje? Ja. Helt klart!
Gråsonen Skrevet 2. august 2012 #9 Skrevet 2. august 2012 Jeg har ingen spesielle, samboeren har heller ingen spesielle (han har fortalt meg om hvertfall.) Jaja, så spennende var det.
Rosepus™ Skrevet 2. august 2012 #10 Skrevet 2. august 2012 Kanskje én med en mann som har fetisj for skitne tennissokker og lurer på om det er normalt. Bare følg med, snart kommer det et innlegg fra 'anonym bruker' som hevder at hun må sniffe sokkeskuff sammen med samboeren, som ikke liker det, men gjør det for å være snill og oppofrende for mannen, og som lurer på hvordan hun skal få samboeren til å bli med på hennes fantasi om å gjøre det i skittentøyshaugen. Og lurer på om det er normalt. Hehe Hvor tar du det fra?? Nååå, har jo plukket opp ett og annet de timene jeg har sløst bort på anonymforum den siste tiden... *ler* de sier de alle sammen Sikker på at det ikke er selvbiografisk??
Frenzia Skrevet 2. august 2012 #11 Skrevet 2. august 2012 Kanskje én med en mann som har fetisj for skitne tennissokker og lurer på om det er normalt. Bare følg med, snart kommer det et innlegg fra 'anonym bruker' som hevder at hun må sniffe sokkeskuff sammen med samboeren, som ikke liker det, men gjør det for å være snill og oppofrende for mannen, og som lurer på hvordan hun skal få samboeren til å bli med på hennes fantasi om å gjøre det i skittentøyshaugen. Og lurer på om det er normalt. Hehe Hvor tar du det fra?? Nååå, har jo plukket opp ett og annet de timene jeg har sløst bort på anonymforum den siste tiden... *ler* de sier de alle sammen Sikker på at det ikke er selvbiografisk?? Hahaha, det slo meg ikke at jeg kunne bli mistenkt for det. Suverent!
Gjest Miryks Skrevet 2. august 2012 #12 Skrevet 2. august 2012 Ska vi sjå... Fetisher... Mæih, tror ikke jeg har noen. Faktisk. No vart dåkk sjokka, ja?!
Rosepus™ Skrevet 2. august 2012 #13 Skrevet 2. august 2012 Kanskje én med en mann som har fetisj for skitne tennissokker og lurer på om det er normalt. Bare følg med, snart kommer det et innlegg fra 'anonym bruker' som hevder at hun må sniffe sokkeskuff sammen med samboeren, som ikke liker det, men gjør det for å være snill og oppofrende for mannen, og som lurer på hvordan hun skal få samboeren til å bli med på hennes fantasi om å gjøre det i skittentøyshaugen. Og lurer på om det er normalt. Hehe Hvor tar du det fra?? Nååå, har jo plukket opp ett og annet de timene jeg har sløst bort på anonymforum den siste tiden... *ler* de sier de alle sammen Sikker på at det ikke er selvbiografisk?? Hahaha, det slo meg ikke at jeg kunne bli mistenkt for det. Suverent! TENK så bra det er for dem som sitter å stalker folk her inne, blir litt av en profil på deg etter at du skrev dette
Frenzia Skrevet 2. august 2012 #14 Skrevet 2. august 2012 Kanskje ... normalt. Hehe Hvor tar du det fra?? Nååå, har jo plukket opp ett og annet de timene jeg har sløst bort på anonymforum den siste tiden... *ler* de sier de alle sammen Sikker på at det ikke er selvbiografisk?? Hahaha, det slo meg ikke at jeg kunne bli mistenkt for det. Suverent! TENK så bra det er for dem som sitter å stalker folk her inne, blir litt av en profil på deg etter at du skrev dette Nå måtte jeg tenke litt på hva jeg har lagt igjen av innlegg her i dag... Og det blir litt av en profil i så fall. Knegg, knegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå