Gå til innhold

Bruker dere truseinnlegg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor? Har ikke alle nå til dags vaskemaskin? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Hvorfor? Fordi jeg har småblødninger når som helst i syklusen, og da er det greit å være forberedt. ;)

Skrevet

Jeg bruker det fordi at jeg har så mye utflod nå som jeg er gravid. Må nesten bytte truse 3-5ganger om dagen om jeg ikke bruker truseinnlegg, og det gidder jeg ikke. Har vaskemaskin, men gidder ikke vaske truser hver dag. :P

Skrevet

Bruker truseinnlegg siste mensdag. Har vaskemaskin, men synes det er greit å få de små blodskvettene i truseinnlegg i stedet for i trusa ;)

Skrevet

Jeg bruker det sammen med tampong når jeg har mensen. Rett og slett fordi tampongen ikke alltid "holder tett" og da er det greit å unngå lekasjer gjennom truse og bukse...

Skrevet

Når jeg har mensen. Jeg blør så lite at tampong er ubehagelig, og bind unødvendig.

Skrevet

Jeg føler det blir fortere skittent der nede etter fødsel (for 2,5 år siden). Så har behov for å skifte truse flere ganger i døgnet, noe som ofte er litt stressende.

Skrevet

Det har da vel ikke noe med om folk har vaskemaskin eller ikke å gjøre vel..? Rart spørsmål. Selv bruker jeg det nå pga mye utflod under svangerskapet. Er ubehagelig å gå rundt med våt truse og jeg gidder ikke skifte truse ørten ganger om dagen =P

Skrevet
Jeg føler det blir fortere skittent der nede etter fødsel (for 2,5 år siden). Så har behov for å skifte truse flere ganger i døgnet, noe som ofte er litt stressende.

 

Samme her..

Gjest Miryks
Skrevet

Jeg har vaskemaskin, men bare tre truser. Så jeg bruker ei truse mens den andre er til vask og den tredje til tørk.

 

 

...ja, jeg bruker truseinnlegg.

Skrevet

Jeg har vaskemaskin, men bare tre truser. Så jeg bruker ei truse mens den andre er til vask og den tredje til tørk.

 

 

...ja, jeg bruker truseinnlegg.

Vasker du hver dag? Er det ikke bedre å kjøpe flere truser?
Skrevet

Jeg har fått stressinkontinens etter siste fødsel, og gidder ikke å gå rundt og være livredd for at det skal komme noen dråper om jeg nyser eller hoster. Et truseinnlegg i trusa for sikkerhets skyld er mye bedre enn å gå og bekymre seg.

 

Og, joda, vaskemaskin har jeg, men ikke med meg på jobb.

Gjest Miryks
Skrevet
Jeg har vaskemaskin, men bare tre truser. Så jeg bruker ei truse mens den andre er til vask og den tredje til tørk. ...ja, jeg bruker truseinnlegg.
Vasker du hver dag? Er det ikke bedre å kjøpe flere truser?

 

En spøk. Jeg prøver meg på det av og til :D

 

Jeg har så mange truser at jeg seriøst kan gå en måned uten å vaske noen... :P

Skrevet
Jeg har vaskemaskin, men bare tre truser. Så jeg bruker ei truse mens den andre er til vask og den tredje til tørk. ...ja, jeg bruker truseinnlegg.
Vasker du hver dag? Er det ikke bedre å kjøpe flere truser?

 

En spøk. Jeg prøver meg på det av og til :D

 

Jeg har så mange truser at jeg seriøst kan gå en måned uten å vaske noen... :P

Må ikke spøke så sent, hjernen har gått og lagt seg mens kroppen fremdeles sitter oppe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...