Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #1 Skrevet 2. august 2012 Og hvorfor? Har ikke alle nå til dags vaskemaskin?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #2 Skrevet 2. august 2012 Ja, det gjør jeg. Hvorfor? Fordi jeg har småblødninger når som helst i syklusen, og da er det greit å være forberedt.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #3 Skrevet 2. august 2012 Jeg bruker det fordi at jeg har så mye utflod nå som jeg er gravid. Må nesten bytte truse 3-5ganger om dagen om jeg ikke bruker truseinnlegg, og det gidder jeg ikke. Har vaskemaskin, men gidder ikke vaske truser hver dag.
ærlig talt Skrevet 2. august 2012 #4 Skrevet 2. august 2012 Bruker truseinnlegg siste mensdag. Har vaskemaskin, men synes det er greit å få de små blodskvettene i truseinnlegg i stedet for i trusa
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #5 Skrevet 2. august 2012 Jeg bruker det sammen med tampong når jeg har mensen. Rett og slett fordi tampongen ikke alltid "holder tett" og da er det greit å unngå lekasjer gjennom truse og bukse...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #6 Skrevet 2. august 2012 Når jeg har mensen. Jeg blør så lite at tampong er ubehagelig, og bind unødvendig.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #7 Skrevet 2. august 2012 Jeg føler det blir fortere skittent der nede etter fødsel (for 2,5 år siden). Så har behov for å skifte truse flere ganger i døgnet, noe som ofte er litt stressende.
Tordensky Skrevet 2. august 2012 #8 Skrevet 2. august 2012 Det har da vel ikke noe med om folk har vaskemaskin eller ikke å gjøre vel..? Rart spørsmål. Selv bruker jeg det nå pga mye utflod under svangerskapet. Er ubehagelig å gå rundt med våt truse og jeg gidder ikke skifte truse ørten ganger om dagen =P
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #9 Skrevet 2. august 2012 Jeg føler det blir fortere skittent der nede etter fødsel (for 2,5 år siden). Så har behov for å skifte truse flere ganger i døgnet, noe som ofte er litt stressende. Samme her..
Gjest Miryks Skrevet 2. august 2012 #10 Skrevet 2. august 2012 Jeg har vaskemaskin, men bare tre truser. Så jeg bruker ei truse mens den andre er til vask og den tredje til tørk. ...ja, jeg bruker truseinnlegg.
☆☆☆ Skrevet 2. august 2012 #11 Skrevet 2. august 2012 Jeg har vaskemaskin, men bare tre truser. Så jeg bruker ei truse mens den andre er til vask og den tredje til tørk. ...ja, jeg bruker truseinnlegg. Vasker du hver dag? Er det ikke bedre å kjøpe flere truser?
Himmel og hav Skrevet 2. august 2012 #12 Skrevet 2. august 2012 Jeg har fått stressinkontinens etter siste fødsel, og gidder ikke å gå rundt og være livredd for at det skal komme noen dråper om jeg nyser eller hoster. Et truseinnlegg i trusa for sikkerhets skyld er mye bedre enn å gå og bekymre seg. Og, joda, vaskemaskin har jeg, men ikke med meg på jobb.
Gjest Miryks Skrevet 2. august 2012 #13 Skrevet 2. august 2012 Jeg har vaskemaskin, men bare tre truser. Så jeg bruker ei truse mens den andre er til vask og den tredje til tørk. ...ja, jeg bruker truseinnlegg. Vasker du hver dag? Er det ikke bedre å kjøpe flere truser? En spøk. Jeg prøver meg på det av og til Jeg har så mange truser at jeg seriøst kan gå en måned uten å vaske noen...
☆☆☆ Skrevet 2. august 2012 #14 Skrevet 2. august 2012 Jeg har vaskemaskin, men bare tre truser. Så jeg bruker ei truse mens den andre er til vask og den tredje til tørk. ...ja, jeg bruker truseinnlegg. Vasker du hver dag? Er det ikke bedre å kjøpe flere truser? En spøk. Jeg prøver meg på det av og til Jeg har så mange truser at jeg seriøst kan gå en måned uten å vaske noen... Må ikke spøke så sent, hjernen har gått og lagt seg mens kroppen fremdeles sitter oppe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå