Gå til innhold

Når kontakte sykehuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved mindre aktivitet i magen? Har ikke kjent noe siden i dag tidlig. Uke 40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde vært et godt tidspunkt!

Skrevet

Vel, jeg tenker at man skal kontakte føden når man usikker.. Du kjenner babyen din best og bevegelsene. Er det noe unormalt, som gjør at du er bekymret, så tar du kontakt. :)

Skrevet

Da bør du først forsøke å drikke kald, søt saft eller juice og hvis det ikke hjelper så bør du ringe sykehuset. Jeg opplevde det samme som deg dagen etter termin og dro til sykehuset for sjekk. Da fant de med en gang ut at hjerterytmen var bra og bare det er jo beroligende. I tillegg ble jeg liggende der en stund og fikk mer saft og juice og når det ikke hjalp på lang tid, så ville de ta ultralyd av meg også. Heldigvis hadde han nok bare sovet hele dagen, for mens vi ventet på ultralyd, så ble det ordentlig med liv der inne, men de sjekket likevel og så at alt var bra.

To dager etter fødte jeg og det er ikke uvanlig at det blir litt mindre liv mot slutten, men man bør uansett få det undersøk hvis man ikke klarer å få noen ordentlige spark selv.

Skrevet

Ring hvis du er usikker. Det er ingen her som kan fortelle deg helt sikkert at alt står bra til, selv om det sikkert går bra :)

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Ring føden og spør dem. Jeg hadde ikke nølt et øyeblikk.

Skrevet

Ring med en gang! Bedre og ringe en gang for mye enn en gang for lite. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...