Gå til innhold

Vondt i magen


snart3-4-5barnsmor.87

Anbefalte innlegg

Men om det er for det vokser, eller hva annet det kan være.

Ubehagelig er det hverfall.

 

Dette blir 3 mann siden 09, og jeg kjenner følelsene er helt annerledes denne gangen. Det er også første gang det ikke er nøye planlagt, så det er nok en stor del av sjokket. Minsten blir 1 år, 01.09

 

Jeg begynner i helt ny jobb, 12 uker på vei. Gruer meg sånn til jeg må fortelle det.

 

Jeg har så mye følelser denne gangen, var ikke helt sikker på om jeg ønsket en nr 3 med det første ( drømmen er 4) men så tette,med fødsel friskt i minne blir nok dette siste.

 

Magen knyter seg, og er rett og slett vond innimellom. Men kvalmen står sterkt, og sånn generelt svimmel,dorlig

 

Andre med vondt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Dette er da min første ,men jeg kjente meg igjen når du skre om magen,kvalmen og din allmenntilstand. Jeg oxo føler meg dårlig og kjennes ut som kraftige mens smerter og mensen som er rett rundt neste sving. Bekymret jeg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt litt vondt i magen, men det har kommet og gått med en gang. Var innom på legekontoret i dag og hu sa at det var helt normalt og at det kunne kjennes som mens smerter ... men at det bare var livmoren som vokser :) Jeg slo meg i allefall til ro med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre det er flere.

Innimellom er det ganske ille for min del da, våkner av vondt på natten. Men ikke sett noe som skulle vært gale, så jeg håper det bare er vokse smerter. Ser flere skriver om dette på de andre forumene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...