Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #1 Skrevet 2. august 2012 ..hvordan var det å møtes for første gang, og hvordan foregikk møtet? Har nesten litt lyst å lage en profil på en side men jeg ser for meg at det er så kleint når man skal møtes for første gang at jeg vet ikke om jeg tør Tror jeg må drikke meg til mot, hehe...
Regnbuemamma Skrevet 2. august 2012 #2 Skrevet 2. august 2012 Hei:) Jeg møtte min herlige kjærste på nettet, og vi skrev først sammen der så videre til sms og telefonsamtaler.. så etter 2 uker fant vi ut vi skulle møtes og begge kjørte noen timer til vi møtes på midtveien( bodde på ulike landsdeler). Veldig spent for å møte henne, men plutselig var det kortet møtet blitt til 5 timer... Å da satt vi bare å pratet, satt inntil og gikk en tur... Vips et par uker senere kom hun på besøk til meg, og noen uker senere var vi sammen... Kjærlighet vet første blikk!
Regnbuemamma Skrevet 2. august 2012 #3 Skrevet 2. august 2012 Og snart 3 år etter er vi lykklige samboere på 2 året<3
81-Mamma<3<3 Skrevet 2. august 2012 #4 Skrevet 2. august 2012 Vi avtale å gå en times tur! Så gikk vi vært til vårt etterpå, og så avtalte vi nytt møte senere. Perfekt for oss! Har hatt en blind date på kafé. Det var grusomt! Skjønne med en gang at det ikke ville funke, og de neste timene var lange! Anbefaler derfor å avtale et kort hilse møte første gang
fisken2015 Skrevet 2. august 2012 #5 Skrevet 2. august 2012 Vi møttes på pub for å ta et par øl. Det passet oss perfekt. Lett stemning :-) Neste date gikk vi tur.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #6 Skrevet 2. august 2012 Jeg har truffet to stykker på nettet Han første prata jeg med lenge på nett, cam og telefon før han tilslutt kom kjørende i ca 8 timer for å besøke meg.. var der ett par dager og så ble jeg med han hjem, etter det så var vi sammen Vi bare slappa av med mat, film.. tok oss en tur ut på byen osv.. Andre fyren prata jeg også med lenge via nettet før vi fant ut sånn helt spontant en kveld at han skulle bli med meg ut på byen og drikke.. nå, 4 år etterpå er vi gift Jeg er veeeldig sjenert og usikker, så for meg er den beste "daten" det å faktisk ta noen øl/drinker sammen for å løsne litt på samtalen, selv om noen sikkert synes det er teit Men det har funka for meg, så da synes jeg det har vært perfekt
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #7 Skrevet 2. august 2012 Så det var ikke noe stress å møtes? Tror jeg hadde vært så nervøs at jeg omtrent hadde tissa på meg, haha... Dere er jammen modige, det skal dere ha!! Bra tips å avtale et kort møte først Må innrømme at jeg tror jeg ville valgt det første møtet over en øl, som du over.. Ikke noe galt i det hi
Regnbuemamma Skrevet 2. august 2012 #8 Skrevet 2. august 2012 Var dritnervøs jo! Som 2 elefanter danset i magen.. og slik var det hver gang vi møttes for vi flytta sammen... Slik kan jeg ha det enda om vi har vært borte fra hverandre...
Regnbuemamma Skrevet 2. august 2012 #9 Skrevet 2. august 2012 Men den som intet våger, vinner intet...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #10 Skrevet 2. august 2012 Den første eg data var ikkje frå byen, og me snakka ein god del i lag på tlf før me treftes på restaurant midtvegs. Me visste jo at me kunne prate greit i lag, men etter litt dating vart det likevel ikkje oss. Då eg trefte mannen min hadde me berre maila litt til kvarandre, og så avtalte me å gå ein liten tur i lag. Syntes det var greit å ikkje måtte prate heile tida, eller sitte og sjå kvarandre inn i augene. Dette var og greit den gongen eg avtalte tur med ein type som eg såg med ein gong var heilt feil for meg. Ein må som regel kysse nokre froskar for å finne prinsen
fisken2015 Skrevet 2. august 2012 #11 Skrevet 2. august 2012 Var også kjempenervøs!! Måtte ta meg en øl før jeg gikk ut :-) Men så går det jo som regel alltid bra når en først møtes :-)
Gjest Mentha Skrevet 2. august 2012 #12 Skrevet 2. august 2012 Det er kjempeskummelt, men samtidig er det som regnbuemamma sier; den som intet våger intet vinner. Og det er litt av en premie som venter Og - det man gjene glemmer - det verste som kan skje er at det blir full clinch, man passer overhodet ikke sammen og det blir litt kleint en stund før man går hver til sitt og aldri ses igjen. No biggie Jeg var ute med en kar som virket veldig ivrig, _veldig_ ivrig, det var nesten litt søtt på sin måte, men han var virkelig ingen type for meg. Og det var utrolig kjipt på slutten av kvelden når han spurte med lysende øyne om vi kunne treffes igjen, og jeg følte jeg måtte være ærlig og si nei. Men det går over, vi sendte et par meldinger til, og så skled det ut i sanden. Og før du vet ordet av det så er det en ny date på gang. Så det er en spennende karusell, ikke vær redd for å hoppe på! Og ja, det er en god idé å møtes over en pils (én!!). Man slapper bedre av og det løsner fortere mellom en. Jeg synes i alle fall det var en stoooor fordel!
what a drittkjerring Skrevet 2. august 2012 #13 Skrevet 2. august 2012 Nettdating virker jo faktisk ganske spennende! Litt bitter for at jeg allerede har funnet drømmemannen så får aldri testet det ut, hehe! Lykke til dere potensielle kjærlighetsjegere!
81-Mamma<3<3 Skrevet 2. august 2012 #14 Skrevet 2. august 2012 Så det var ikke noe stress å møtes? Tror jeg hadde vært så nervøs at jeg omtrent hadde tissa på meg, haha... Dere er jammen modige, det skal dere ha!! Bra tips å avtale et kort møte først Må innrømme at jeg tror jeg ville valgt det første møtet over en øl, som du over.. Ikke noe galt i det hi Jeg hater å date! Jeg er ikke så glad i å bli kjent med nye folk. Liker best å være med de jeg alt kjenner. Og jeg liker ikke flørting! Så litt stress var det jo. Men er jo glad jeg gjorde det! Hjalp å avtale forventniger i forkant! Kort møte, og ingen store forventninger. Ble enklere å møtes da Vi er veldig lykkelige i dag, 41/2 år senere - så ser ut som jeg slipper mer dating i dette livet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå