Gå til innhold

når skal jeg tilbake i jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

et par spm ang permisjon og tilbake i jobb etter permisjon.

La oss si at jeg går ut i permisjon 23.mai 2013, jeg skal ta ut 100 prosent dekning , dvs 47 uker med full lønn. 12 av disse er far sine uker , pluss at jeg får igjen 4 uker ferie fra året før. Dvs jeg har 40 uker inkl ferie, far har 12 uker totalt. stemmer det da at vi fra 23.mai 2014 er ferdig med all permisjon og det er da vi må starte med ulønnet perm?

håper noen tar seg tid til å svare. har lyst til å ta litt kortere permisjon med mer lønn denne gangen, men må bare se om jeg kan få det til å gårundt .(må da ta en mnd ulønnet permisjon før jeg går i sommerferie(er lærer)om jeg har regnet rett

fra en som ikke er mattelærer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke være mattelærer for å bruke foreldrepengekalkulatoren på NAV.no og selv plusse på ferien ;) Denne var til stor hjelp for meg!

Skrevet
Du trenger ikke være mattelærer for å bruke foreldrepengekalkulatoren på NAV.no og selv plusse på ferien ;) Denne var til stor hjelp for meg!

he he:)visste ikke at det fantes en sånn eg. får ta turen innom nav.no for å sjekke ut

Skrevet
:) he he he man ikke vite alt!

men har fått bekreftet at jeg kunne klare meg uten kalkulatoren, for vi kom frem til samme dato uten:)

godt å vite at det er ltit matte i knotten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...