Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #1 Skrevet 2. august 2012 får jeg lyst til å ringe en tidligere elsker fra mine yngre dager. Jeg og denne elskeren hadde helt fantastisk og lidenskaplig sex, beste jeg noen gang har hatt. Desverre ønsket han ikke noe forhold, så jeg måtte til slutt gi slipp på han og gå videre i livet. Jeg og mannen har slite i forholde i over 2år og jeg tenner ikke på han lenger, klarer bare ikke ha sex med han mer, heldigvis har han mista lysten på sex selv også. I kveld sitter jeg her alene mens barnet sover. Kjemper mot lysten til å kontakte eks elskeren som jeg vet er singel ennå. Vet det er galt, men har så lyst på deilig lidenskaplig sex igjen med en som jeg forsatt blir tent av å se. ååååå gud hvorfor må jeg ha så sterke lyster når jeg blir uvel av tanken på sex med mannen min
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 2. august 2012 #2 Skrevet 2. august 2012 Hvorfor er du med mannen hvis dere ikke tenner på hverandre ?
håpefull<3 Skrevet 2. august 2012 #3 Skrevet 2. august 2012 hvis du er ute etter sympati eller noe så er det bare å gå å legge deg altså... fatter ikke hvorfor du skriver dette her inne.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #4 Skrevet 2. august 2012 Fordi jeg ikke ønsker å at barnet skal vokse opp med skilte foreldre Hi
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 2. august 2012 #5 Skrevet 2. august 2012 Hvis du føler det sånn overfor mannen må du jo slippe han fri, han fortjener bedre enn å være sammen med ei som blir uvel av å tenke på å være intim med han! Gjør det før du faller for fristelsen til å være utro så du hvertfall kan gå ut av forholdet med hevet hode
Netti*** Skrevet 2. august 2012 #6 Skrevet 2. august 2012 Ta å gå fra mannen din og ring han andre når dere bor i hvert deres hus. Ungene har ikke gått av å vokse opp i et hus uten kjærlighet mellom foreldra. Så litt dårlig å skylde på de.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #7 Skrevet 2. august 2012 Men det er helt ok at barnet vokser opp med foreldre som blir uvel med tanke på sex med hverandre (det sier jo litt om mye tenker jeg) og hvor moren har en elsker på si?? Kanskje jeg har misforstått noe....
Kortslutning Skrevet 2. august 2012 #8 Skrevet 2. august 2012 Huff, da har du to valg da: Leve men mannen eller gå fra han. En mellomting bør ikke være ett tema(dvs å være utro)
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 2. august 2012 #9 Skrevet 2. august 2012 Synes du det er bedre at barnet vokser opp med foreldre som er ulykkelige og som ikke viser nærhet til hverandre i hverdagen enn skilte og lykkelige foreldre? Da må du endre tankegang og få deg en realitycheck!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #10 Skrevet 2. august 2012 Barnet mitt er viktigere enn min lykke og søken etter lidenskap. Jeg har aldri tatt skade av å ikke se mine forldre kysse eller ha sex så tror ikke mitt barn heller tar skade av det så lenge vi prater greit sammen og gjør ting som en familie. har ikke vært utro og kommer nok ikke til å være der, men lyst er der og kjemper i mot den, har ikke lyst til å tenne på og fantasere om eks elskeren, men gjør det likevel. HI
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 2. august 2012 #11 Skrevet 2. august 2012 Et barn blir formet av sine foreldre, både på godt og vondt. Det vil også plukke opp den dårlige stemningen mellom dere, selv om du kanskje ikke tror det vises, og vil vokse opp og tro at det er sånn et forhold skal være. Jeg vil gjøre alt i min makt for at mitt barn skal oppleve et sunt og flott forhold med foreldre som elsker hverandre og viser mye nærhet og kjærlighet slik at det kan vokse opp til å kunne være i et like fint forhold selv en gang. Dette gjør ikke du nå, og selv om det ikke virker som du er villig til å se ting fra andre enn dine egne synsvinkler så håper jeg du vokser opp og ser at det du gjør er feil. Ikke minst er det dårlig gjort ovenfor din partner også.
Gjest marie-s Skrevet 2. august 2012 #12 Skrevet 2. august 2012 Barnet mitt er viktigere enn min lykke og søken etter lidenskap. Jeg har aldri tatt skade av å ikke se mine forldre kysse eller ha sex så tror ikke mitt barn heller tar skade av det så lenge vi prater greit sammen og gjør ting som en familie. har ikke vært utro og kommer nok ikke til å være der, men lyst er der og kjemper i mot den, har ikke lyst til å tenne på og fantasere om eks elskeren, men gjør det likevel. HI Jeg har et helt annet syn på livet: Mitt barn fortjener å vokse opp med en lykkelig mamma. Dette har betalt seg med renter, jeg har en sønn som er snill, omtenksom og glad nesten hele tiden :-D Gode følelser smitter på samme måte som dårlige gjør det.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #13 Skrevet 2. august 2012 Barnet mitt er viktigere enn min lykke og søken etter lidenskap. Jeg har aldri tatt skade av å ikke se mine forldre kysse eller ha sex så tror ikke mitt barn heller tar skade av det så lenge vi prater greit sammen og gjør ting som en familie. har ikke vært utro og kommer nok ikke til å være der, men lyst er der og kjemper i mot den, har ikke lyst til å tenne på og fantasere om eks elskeren, men gjør det likevel. HI Mine foreldre oppførte seg som du snakker om. De kysset aldri, holdt aldri rundt hverandre, og jeg hørte aldri de sa de var glade i hverandre. Resultatet av det er at jeg ikke har noen stormende følelser ift mine foreldre. Jeg er glad i de, men det er ingen følelser som blir uttrykt mellom oss. Det er knapt så vi gir hverandre klemmer, og vi sier aldri at vi er glade i hverandre. Det er så kaldt og profesjonelt, det virker nesten som om det er helt uten følelser. Men i forholdet til mannen min er vi veldig opptatte av å vise hverandre at vi er glade i hverandre. Min store skrekk er å bli som foreldrene mine og få barn som har kalde følelser eller er redd for å vise følelser overfor meg. Jeg vil ha et følelsesvarmt hjem hvor ingen skal føle det er unaturlig å vise at de er glade i noen. Så jeg støtter oppunder de som sier at du heller bør gå fra mannen og at dere kan være lykkelige på hver deres kant, enn å holde familien samlet for enhver pris. For barna merker det faktisk, selv om det ikke er krangler, og selv om dere finner på ting sammen som en familie. Det vil alltid være noe som mangler når foreldrene ikke har kjemi og lidenskap seg imellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå