Gå til innhold

Serien Sister Wives, noen som har sett den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra? Tror det er veldig populært i USA.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, men Big Love er bra. Er det den som går på TLC? For den har jeg sett litt av. Big Love er jo tv-serie så ikke ekte.

Gjest Filifjonka
Skrevet

Jeg har sett noen episoder. Om det er bra? Tja... Det kommer jo an på hva du liker. Det er ikke spesielt mye action og spenning, det er jo fra virkeligheten.

Jeg synes det er litt fascinerende å se på det, da. For jeg har _litt_ problemer med å forstå dem og hvordan de fikser den livsstilen de har.

Og hvordan ungene deres takler det. Og så sitter jeg hele tiden og lurer på hva alle de damene egentlig ser i den mannen - litt slesk synes jeg han er.

Skrevet

Jeg har sett litt av det og synes det er litt spennende. Men jeg liker sånne "fra virkeligheten"-greier som tar for seg ting som er litt annerledes enn hva en er vandt med. Liker å sette meg inn i og forsøke å forstå andre menneskers kultur, valg og levemåte.

Jeg forstår heller ikke hva kvinnene ser i mannen, men heldigvis tiltrekkes ikke alle kvinner av samme type menn:) jeg tenker at kvinnene er heldige på en måte; mindre husarbeid, mindre mas om sex. Sånn vil jeg også ha det;)

Skrevet

Jeg syns den er bra, for man lærer litt mer om det, samtidig så syns jeg den er veldig romantisert, og de bor jo i en by der det er vanlig med flere koner, så man hører jo aldri om andres reaksjoner..

Skrevet

Hmm, da skal jeg bestille den også. Hvilken religion tilhører de?

Skrevet

Big love du snakker om nr.6?

Sister wives er ekte, har sett litt på youtube og hadde veldig sansen for familien. Syns det er spennende å komme på innsiden og også høre deres erfaringer for hvordan omverden møter dem. En koselig familie, selv om jeg foretrekker å ha det som jeg har det.

Skrevet

Jeg ser på det innimellom. Interessant, syns jeg. Og jeg tror faktisk at jeg har mye mindre fordommer mot dem familien etter at jeg har fulgt litt med på dem. Virker som hyggelige mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...