Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #1 Skrevet 2. august 2012 Kjenner jeg blir litt små gal. Gikk ut med permisjon for ett par uker siden. Min sjef har ringt 2 ganger denne uken. Samt 3 ganger forje uke. Jeg har termin rett over helgen og når han vekker meg i morrest kl 09 så gadd jeg ikke ta telefon. Skjønner han ikke at jeg har permisjon. Han begynner hver samtale med å spørre hvordan det går, om babyen er kommet osv. Men jeg har PERMISJON. Vet jeg har påtatt meg altfor mange oppgaver etter at han ble dagligleder, slik at han aldri har måtte gjort alt han nå kommer til å måtte gjøre. Jeg er personalleder så kan ikke gå til noen andre heller. Så her sitter jeg å skriver en rapport jeg helst vil be han stappe en viss plass, mens kynnerne er regelmessig å kan bli til rier når som helst. Vurderer å sende en melding når jeg er ferdig: Da er rapportene sendt til mailen din, fra nå av vil jeg ha permisjon. Kan jeg det?
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 2. august 2012 #2 Skrevet 2. august 2012 "Vurderer å sende en melding når jeg er ferdig: Da er rapportene sendt til mailen din, fra nå av vil jeg ha permisjon. Kan jeg det?" Ja, det kan du så absolutt gjøre.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 2. august 2012 #3 Skrevet 2. august 2012 Jepp, send mailen - akkurat som du skrev her. Det er da vel ansatt en vikar for deg? Du er i permisjon, ergo trenger du ikke være tilgjengelig for sjefen.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #4 Skrevet 2. august 2012 Forberedte ikke sjefen seg på disse oppgavene selv? Og tok du opp at han eller noen andre burde gjøre det før du gikk ut i permisjon? At du kan motta telefoner med spørsmål om hvor ting ligger, bli spurt om hvordan du gjør en helt bestemt ting osv. synes jeg du må være forberedt på de første månedene, men du skal ikke sitte hjemme og gjøre jobben selv..! Det kan du skrive at du ikke ønsker igjen. Men si samtidig at du kan ta i mot korte spørsmål osv. de første månedene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå