Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #1 Skrevet 2. august 2012 Kjøper dere eget myggnett til bagdelen? Noen tips i såfall? Har dere en slik tråd med leker i, ser det er hemper til det.. Trenger man det? Bryr babyen seg når den er så liten? Hvor kjøper man det i såfall?
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 2. august 2012 #2 Skrevet 2. august 2012 Vi har ikke eget myggnett til bagdelen, men bruker det som er integrert i kalesjen. Vi har en leke, og den har vært til god hjelp når de har vært urolig i vogna Man trenger ikke å ha det, men hos oss var det hvertfall en fordel. Vi kjøpe den på Ringo, men man får også tak i det på barnevognsforretninger og andre lekebutikker vil eg tro.
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. august 2012 #3 Skrevet 2. august 2012 Ja, jeg kjøpte nett. Likte ikke det som var i kalesjen Leke prøvde jeg, men han sovna så fort han kom i vogna så det var ikke noe poeng.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #4 Skrevet 2. august 2012 Vi har ikke eget myggnett til bagdelen, men bruker det som er integrert i kalesjen. Vi har en leke, og den har vært til god hjelp når de har vært urolig i vogna Man trenger ikke å ha det, men hos oss var det hvertfall en fordel. Vi kjøpe den på Ringo, men man får også tak i det på barnevognsforretninger og andre lekebutikker vil eg tro. Er det integrert myggnett i bagdelen også? Finner det bare på sportsdelen.. har city bag.
TPK Skrevet 2. august 2012 #5 Skrevet 2. august 2012 Noe å se på er hvertfall kjekt når de blir et par mnd. Vi har ikke hat sånn lenke, men bare hengt noe på den ene siden. Myggnett kjøpte vi utenom, men har brukt det lite. Trenger ikke det med mindre han står ute og sover alene (med babycall da). Når vi går på tur o.l er det ikke nødvendig.
3 er nok! Skrevet 2. august 2012 #6 Skrevet 2. august 2012 Vi bruker samme kalesje til både bag -og sportsdel der det er integrert myggnetting. Vi har aldri brukt sånne leker i snor da barna gjerne er litt større når de interesserer seg for slikt. Begge mine barn reiste seg opp i sittende stilling da de var 3,5 mnd gammel, så da måtte vi bytte til sportsdelen. Da brukte vi en sånn nøkkelsnor til å ha rundt halsen som vi hang leker i og festet til vogna så de ikke skulle kaste/miste lekene ut.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #7 Skrevet 2. august 2012 Jeg kjøpte ikke egen myggnetting. Brukte nesten ikke det som var i kalesjen heller.. Jeg hadde en vognrangle, men den falt ikke i smak. Brukte mest den Lamaze bien som fulgte med i en gratis pakke, men ofte så ble han sinna fordi at han ikke fikk tak i den. Vognranglen er forresten veldig populær nå, men den blir slengt hit og dit og kastet rundt på.. Han er 2år nå da.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #8 Skrevet 2. august 2012 Takk for svar folkens! Da venter jeg med myggnett til jeg ser om det trengs, eventuelt bytter kalesje om det er krise Godt å høre at jeg ikke trenger sånn snor med leker, visste ikke om det var slikt "alle" hadde. Får henge opp en liten leke da tenker jeg
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 2. august 2012 #9 Skrevet 2. august 2012 Vi har ikke eget myggnett til bagdelen, men bruker det som er integrert i kalesjen. Vi har en leke, og den har vært til god hjelp når de har vært urolig i vogna Man trenger ikke å ha det, men hos oss var det hvertfall en fordel. Vi kjøpe den på Ringo, men man får også tak i det på barnevognsforretninger og andre lekebutikker vil eg tro. Er det integrert myggnett i bagdelen også? Finner det bare på sportsdelen.. har city bag. Vi har samme kalesje til både bagdel og sportsvogn, og vi hadde integrert myggnetting Har du en ny eller litt eldre modell, at kanskje det har noe å si? Ellers så kan du jo prøve å ta kalesjen fra sportsvogna å prøve på bagdelen om de har samme farge
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #10 Skrevet 2. august 2012 Merket faktisk veldig tidlig på begge mine barn at de bet seg merke i det hang og dinglet oppi vognkalesjen. De kunne feste blikket veldig til den. En fargesterk liten leke. Syns ikke det er meningsløst i det hele tatt. Etter hvert som de begynte å gripe etter ting, ble sånn leker fra lamaze som lager knitrelyder veldig populær å ha i vognen og på lekematten forøvrig. Har bare emmaljunga duo, kombi og da bruker vi samme kalesje til både bag og sportsdel, og der er myggnettingen integrert. Ellers er det vel bare å kjøpe en vanlig myggnetting. De passer jo som regel til de fleste vogner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå