Gå til innhold

Dere som har litt erfaring med nettdating

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp registrert meg på en nettdatingside,aldri prøvd før. Jeg ser på meg selv som normalt pen, søt og intelligent og det har jeg også alltid fått komplimenter for. Nå har jeg ikke vært på denne siden i mer enn noen få dager men i går fikk jeg en melding fra en mann som virker å være psykisk utviklingshemmet. Ikke i noen stor grad kanskje, da han hadde jobb og egen bolig, men han så ikke helt funksjonsfrisk ut på bildene sine. Jeg begynner å lure litt..hvorfor henvender han seg til meg? Er det vanlig at man får kommentarer og sjekkereplikker fra folk på et annet nivå enn deg selv? Jeg høres kanskje helt hjerteløs ut men alvorlig talt...Jeg kan da ikke innlede et forhold, for det er det jeg er på utkikk etter, til en syk person. Har dere fått meldinger? Fra personer dere aldri kunne datet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er relativt vanlig.Var innom en slik side noen dager bare-og hadde da valgt hva jeg ønsket når det kom til alder, litt utseende, bosted blandt annet-og fikk svar fra menn som var langt utenfor de preferansene...Fikk helt angst av det og avsluttet hele greia jeg:p

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Noen har bare aldri hørt uttrykket "out of your league"... :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ikke akkurat unormalt på sånne sider nei!

Skrevet

Fikk meldinger fra alle slags personer. Jeg svarte aldri de som jeg absolutt ikke var interessert i.

Skrevet

Det er veldig vanlig, spesielt til å begynne med når man er et "nytt" ansikt på sidene.

Jeg blokkerer av alle mulige grunner - går gjennom listene hver gang jeg er der inne. Går gjennom alle nye brukere, nye bilder osv og så blokkerer jeg de som jeg vet er helt og absolutt ikke aktuelle. Da får man det litt lettere der inne, selv om man fremdeles blir kontaktet av noen raringer likevel.

For noen dager siden ble jeg f.eks. kontaktet av en mann som så helt ok ut, alder, utdannelse og interesser så også ut til å stemme, så jeg sendte ham en positiv melding tilbake. Da begynte han plutselig å kreve at jeg skulle melde meg ut av nettdatesiden og satse 100 % på ham, og at hvis jeg ikke gjorde det så var det fordi jeg bare gikk over min egen klasse eller var opphengt i å finne kopi av mine ekser. What the fu...????? Og dette var bare noe av det han skrev. Jeg trodde han fleipet i første meldingen om dette, men det gjorde han visst ikke.... La meg si det slik.... han ble rimelig fort blokkert!!! ;)

Bare timer etter dette var det plutselig en jeg aldri har lagt merke til som tok kontakt. Han virker som en kjempekoselig og normal mann med sunne holdninger og interesser og som vil ta seg tid til å bli kjent. Så begge deler finnes! :)

Anbefaler deg å blokkere alle du VET ikke er noe for deg, da slipper du å bruke energi på noen som ikke er aktuelle for deg - og de slipper også å få avslag.

Jeg kjenner flere par som har funnet hverandre på nettet og som i dag er gifte og har barn - så det er mulig! :)

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...