Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #1 Skrevet 2. august 2012 Dvs. han gjør det noen ganger i uka, men ikke hver morgen/kveld! Og jeg synes det er kvalmt...pga han snuser veldig mye. Om morgenen putter han en snus i munnen i stedet for å pusse tennene. Jeg har sagt ting som: "du må pusse tennene i den jobben du har, tenk på alle som kjenner den dårlige ånden din" "du er et dårlig forbilde for barna med den dårlige tannpussen din". Alså, jeg har sagt det rett ut, jeg har kjøpt tannbørster, tilbudt meg å kjøpe elektrisk tannbørste, kjøpt munnskyllevann osv. Har også sagt at jeg ikke vil kysse/kline når han ikke pusser, men han blir bedre en periode da og så dabber det av. EKKELT............
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #2 Skrevet 2. august 2012 Fy faen. kast han på huet og ræva ut av huset!!
Netti*** Skrevet 2. august 2012 #4 Skrevet 2. august 2012 Hadde aldri klart det. Snus og røyk er æsj. Gule tenner er ennåmere æsj. Dårlig munnhygene er som anonym sier Fy faen. kast han på huet og ræva ut av huset!!
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 2. august 2012 #5 Skrevet 2. august 2012 Ææææsj fy faen så kvalmt ! At du finner deg i det
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #6 Skrevet 2. august 2012 Fy faen. kast han på huet og ræva ut av huset!! Hahaha...begynner nesten å bli litt artig
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #7 Skrevet 2. august 2012 Nei, nå er du bare prippen! At du ikke har lyst til å kysse en som går med gamle snusrester mellom tennene og pusser de sånn ca to ganger i uken gjør at du er prippen, og sikkert ikke noe glad i sex. Tenner du på oppførselen eller på mannen??? Hilsen HI i "uappetittelige mannfolk" tråden
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #8 Skrevet 2. august 2012 Fy faen. kast han på huet og ræva ut av huset!! Hahaha...begynner nesten å bli litt artig Virkelig ikke!
ærlig talt Skrevet 2. august 2012 #9 Skrevet 2. august 2012 Nei, nå er du bare prippen! At du ikke har lyst til å kysse en som går med gamle snusrester mellom tennene og pusser de sånn ca to ganger i uken gjør at du er prippen, og sikkert ikke noe glad i sex. Tenner du på oppførselen eller på mannen??? Hilsen HI i "uappetittelige mannfolk" tråden Det der handler ikke om prippen eller ikke. å slippe en høylytt fis gjør bare godt for magen, men å ikke pusse tenna+å snuse kan ødelegge tenna!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #10 Skrevet 2. august 2012 Nei, nå er du bare prippen! At du ikke har lyst til å kysse en som går med gamle snusrester mellom tennene og pusser de sånn ca to ganger i uken gjør at du er prippen, og sikkert ikke noe glad i sex. Tenner du på oppførselen eller på mannen??? Hilsen HI i "uappetittelige mannfolk" tråden Det der handler ikke om prippen eller ikke. å slippe en høylytt fis gjør bare godt for magen, men å ikke pusse tenna+å snuse kan ødelegge tenna! ærlig talt, dette var ironi Går jeg ut fra da, jeg er ikke den som skrev dette...
ærlig talt Skrevet 2. august 2012 #11 Skrevet 2. august 2012 Nei, nå er du bare prippen! At du ikke har lyst til å kysse en som går med gamle snusrester mellom tennene og pusser de sånn ca to ganger i uken gjør at du er prippen, og sikkert ikke noe glad i sex. Tenner du på oppførselen eller på mannen??? Hilsen HI i "uappetittelige mannfolk" tråden Det der handler ikke om prippen eller ikke. å slippe en høylytt fis gjør bare godt for magen, men å ikke pusse tenna+å snuse kan ødelegge tenna! ærlig talt, dette var ironi Går jeg ut fra da, jeg er ikke den som skrev dette... Ok, sorry. Tok ikke den, jeg
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #12 Skrevet 2. august 2012 Nei, nå er du bare prippen! At du ikke har lyst til å kysse en som går med gamle snusrester mellom tennene og pusser de sånn ca to ganger i uken gjør at du er prippen, og sikkert ikke noe glad i sex. Tenner du på oppførselen eller på mannen??? Hilsen HI i "uappetittelige mannfolk" tråden Jeg er litt lei av HI i "uapetittelige mannfolk" tråden, kjenner jeg. Du virker prippen og en smule forvirret mht hva som kreves når det gjelder god hygiene.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #13 Skrevet 2. august 2012 Faderullan så heselig! Personlig hygiene av den sort bør da være på plass hos en voksen mann... Jeg hadde ærlig talt ikke klart å være i nærheten av en sånn skitthund!!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #14 Skrevet 2. august 2012 Jeg sier til mannen min, husk å pusse, når han går å legger seg. Så sier jeg fra at nå må han pusse når vi skal steder. Ikke alltid han pusse om morningen, men stortsett husker han det, etter at jeg alltid minner han på det. Jeg har egentlig bare to barn , he he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå