håpefull<3 Skrevet 2. august 2012 #1 Skrevet 2. august 2012 skal kjøpe gave til 2 gutter på 4 mnd og 6 mnd,men aner ikke hva. dere med barn i den alderen, hva hadde dere satt pris på? jeg kjøper alltid klær, men det blir jo sikkert kjedelig i lengden??
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #2 Skrevet 2. august 2012 Hva med en bok om barnesykdommer, evt om barn og søvn? Eller sjiraffen Sophie eller andre tyggesaker? Eller hva med en sack'n seat (reisestol, utrolig praktisk og tar liten plass), smokkesnor, et babyteppe (litt tykkere nå som det går mot høst)? Ting jeg hadde blitt glad for i hvert fall
TPK Skrevet 2. august 2012 #3 Skrevet 2. august 2012 Anbefaler også Sack'nSeat. Jeg liker ikke å få klær, for det har vi utrolig mye av, men du kan jo høre med foreldrene før du kjøper. Hva med fat/kopp/skje til de skal begynne med fast føde? Fine smekker eller spisebrikker? Bok med oppskrifter på babymat, hvis de liker å lage mat. Vippestol eller stol til spisebordet (spørs jo hvor mye penger du vil bruke selvsagt). Finnes sånne stoler man henger på bordet. Praktisk å ta med seg på besøk også.
håpefull<3 Skrevet 2. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2012 takk for mange flotte tips ) den reisestolen, hvor får man evt kjøpt den? div bøker var lurt
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #5 Skrevet 2. august 2012 Du får kjøpt den på sprell, mener jeg har sett den på babyshop, designtorget og enklere liv også. Også har de den på lekebutikken her hos oss
*Miss Flua* Skrevet 2. august 2012 #6 Skrevet 2. august 2012 TotSeat er noe jeg er kjempe fornøyd med (kommer jo an på hvor mye du vil bruke..). Genial å ha med seg i stelleveska, mange som ikke har barnestoler:)
håpefull<3 Skrevet 2. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2012 skal sjekke det ut. bra man slipper å bestille alt på nettet, så tar meg en tur på babyshop osv og kikker i morgen takk igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå