sillyfilly og Olivia Skrevet 2. august 2012 #1 Skrevet 2. august 2012 Vi savner Timmytid her i huset. Kjipt at ikke de er tilgjengelig på nett tv heller. Får bli på engelsk på YouTube da.
PintSizedDictator Skrevet 2. august 2012 #2 Skrevet 2. august 2012 Heh det spiller vel ingen rolle hvilket språk Timmy Tid er på. Det er jo ikke akkurat som om "Hoot hoot" "Baah baah" og "Meow Meow" er annerledes på Engelsk enn på norsk
PintSizedDictator Skrevet 2. august 2012 #3 Skrevet 2. august 2012 Og jeg kan love deg at det ikke er mangel på Timmy Tid som gjør at jeg syns NRK er frustrerende
Gjest vinterbrud Skrevet 2. august 2012 #4 Skrevet 2. august 2012 Du kan kjøpe Timmy tid på dvd,så får dere sett det likevel.
Musemorbr / Skrevet 2. august 2012 #5 Skrevet 2. august 2012 Jeg regner med Timmy er tilbake når de går bort fra sommersendingene igjen. Sikkert samtidig med at noen blir hoppende frustrert fordi noe annet forsvinner.
TøffiTrynet☠ Skrevet 2. august 2012 #6 Skrevet 2. august 2012 Vi savner Timmytid her i huset. Kjipt at ikke de er tilgjengelig på nett tv heller. Får bli på engelsk på YouTube da. Hvis du sender meg adressen din på pm, skal jeg sende deg en pent brukt Timmy tid dvd. På norsk.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #7 Skrevet 2. august 2012 så NRK er frustrerende fordi timmytid er borte. Her er det mye som har gått deg hus forbi, skjønner jeg. Og det er kanskje like greit...
Puserjenta Skrevet 2. august 2012 #8 Skrevet 2. august 2012 Opptaksboks er genialt! Har vel alt av timmy og mye av Nils
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå