Gå til innhold

Stolt av mitt "blandingsbarn"!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare fortelle dere alle sammen, og spesielt de som sitter å diskutere "blandingsforhold" noe voldsomt i en annen tråd her (akkurat som noen har rett til å dømme noe som helst) at:

Jeg er så ufattelig stolt av min lille jente som er halvt norsk, halvt afrikansk og helt nydelig! :D

Trangsynte mennesker finnes overalt, men det hindrer ikke meg i å holde hodet så høyt at jeg nesten får vondt i nakken ;)

Gå med hodet hevet og vær stolt av deg og dine uansett hva andre måtte synes og mene! Ville bare si det :)

Ha en fortreffelig dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også i et "blandingsforhold" (gubben er portugiser) og bryr meg rotta om hva folk mener om det ^^, Det finnes så utrolig mye annet å henge seg opp i, ærlig talt! Forøvrig kjenner jeg et par hvor hun er norsk og lys i hud og hår, far er fra sørafrika og mørk, selv om han ikke er helt mørk. De har tre utrooolig nydelige barn, med det beste fra to verdener. Alle skal da være stolte av sine barn, det er de som har problemer med andre menneskers opphav som burde ta seg et par runder med seg selv -.-

Skrevet

Veldig sanne ord HI! Hver og en får feie for egen dør.

Skrevet

Alle barn er blandingsbarn; blanding av far og mor. Å kalle barn "blanding" ut over det er bare tull.

Selvsagt er du stolt av barnet ditt, HI! Det har du all mulig grunn til. Jeg er ogsÅ veldig stolt av mine barn, som er blanding av to nordmenn!

Skrevet

Beklager om noen tolket det slik at de tror jeg kun mener man skal være stolt av barn som er blanding. Det var selvfølgelig ikke det jeg mente, man skal være stolt uansett :) Uansett hva andre måtte mene om noe som helst.

Og i mitt tilfelle er saken slik, og ettersom det har vært mye fokus her i det siste på hva enkelte trngsynte mennesker mener er "greit" og ikke angående tema blanding, så skrev jeg på denne måten. Et lite hjertesukk bare.

Budskapet var selvfølgelig at alle skal være stolte uansett. :) hi

Skrevet
Beklager om noen tolket det slik at de tror jeg kun mener man skal være stolt av barn som er blanding. Det var selvfølgelig ikke det jeg mente, man skal være stolt uansett :) Uansett hva andre måtte mene om noe som helst. Og i mitt tilfelle er saken slik, og ettersom det har vært mye fokus her i det siste på hva enkelte trngsynte mennesker mener er "greit" og ikke angående tema blanding, så skrev jeg på denne måten. Et lite hjertesukk bare. Budskapet var selvfølgelig at alle skal være stolte uansett. :) hi

Nei, nei! Jeg mente det ikke slik. Det var ment som full støtte til deg, men jeg uttrykte meg kanskje litt klossete :(

Skrevet

Skjønner hva du mener HI

Har holdt meg langt unna den andre tråden.

Har selv et blandingsbarn. Halvt fransk. Men på henne kan man ikke se det på utseende.

I bhg til jenta mi, er det to jenter som har far fra afrika. Så nydelige. Hun største har en cafe latte hudfarge og den afroen, med sitt mors utseende. Utrolig nydelig.

(Ikke så nydelig som jenta mi så klart hehe ;) )

Alle barn er nydelige. Jeg synes det er utrolig flott at folk ser bort fra hudfargen når man finner sin livspartner :)

Gjest vinterbrud
Skrevet

Så flott! Jeg er også kjempestolt av min datter som er halvt norsk og halvt tyrkisk,og selvfølgelig veldig vakker.

Min jente er også lys,men hun er lett gyllen i huden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...