**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 2. august 2012 #1 Skrevet 2. august 2012 Hei Da er jeg kommet hjem etter 2 dager på sykehuset med verdens sjønneste jente. :-) Var på kontroll samme dag, hadde 3-4 cm åpning og jordmor kunne tøye til 5 cm. Hun håpet på at jeg da skulle få regelmessige rier. Og rett fikk hun. :-) Prinsessa var ute på 3 timer, hvor av kun den siste var intens. :-) kun 3 press rier. :-) Sitter igjen med en fantastisk fødsels opplevelse. Eneste skår i gleden er at nummenheten er blitt værre i høyre side. Har i tillegg fått kraftige smerter i høyre fot :-( Så min lille teori om det skulle forsivinne etter fødselen gikk i fisk :-( Har tidlgere vært en del tråder vedr vektoppgang og str på barnet. Vel i mitt tilfelle stemmer ikke det at jo mer du legger på deg, jo større bilr barnet. Frøkena var 4125 gr 52 cm, og jeg gikk opp 13,5 kg. De andre har jeg gått opp 18 kg og de var 3800 gr og 4018 gr. Sender føde støv til dere alle som venter. Håper dere får en like flott fødsel som meg! :-)
CamillaJ Skrevet 2. august 2012 #4 Skrevet 2. august 2012 Åh, gratulerer sÅ fantastisk mye!! HÅper nummenheten gir seg etterhvert! Kos deg med jenta:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå