Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #1 Skrevet 2. august 2012 at du hadde vært utro. Hvordan tror du han hadde reagert? Personlig så tror jeg at min hadde begynt å gråte, og si at han var skuffet og lei seg. Vet ikke om det stemmer da, har ikke tenkt til å finne ut av det heller, men han er den typen... Selv hadde jeg ropt, bannet, kastet noe knuselig veggimellom, kanskje prøvd meg på noen slag eller spark, og kastet han regelrett ut av huset.
gravid me nr 8 :-) Skrevet 2. august 2012 #2 Skrevet 2. august 2012 Min hadde sagt at d var over å ut med en gang å d samme hadde jeg gjort,utroskap har jeg opplevd å d gjør sykt vondt å den gang tilga jeg å d hadde jeg aldri gjort igjen..ALDRI!
Gjest Miryks Skrevet 2. august 2012 #3 Skrevet 2. august 2012 Gubben ville først blitt stille. Så sint. Veldig sint. Og så veldig, veldig lei seg.
Soveposen Skrevet 2. august 2012 #5 Skrevet 2. august 2012 Han ville blitt stille og veldig lei seg.. Men han hadde tilgitt. Jeg trodde jeg aldri ville tilgi det, etter jeg opplevde det med min forrige eks, men nø har jeg blitt så glad i han, og vi har ei lita jente sammen. Det kommer selvfølgelig veldig an på.. Om det var engangstilfelle eller over en lang periode/med flere. Tror aldri han kunne vært utro, han er altfor samvittighetsfull. Det kunne forsåvidt ALDRI jeg heller - vet hvor jævlig det er. Det unner jeg virkelig ingen.
Lille♥mitt Skrevet 2. august 2012 #6 Skrevet 2. august 2012 Jeg hadde et forhold til en mann som hadde samboer en gang. Over flere år, jeg har inngen unnskyldning for det men jeg var ung og naiv og han lovte meg mange ganger at han bare venta på en anledning til å gå fra henne. Noe han selvfølgelig aldri gjorde.. Selv om han ikke var trofast mot dama si så forventa han tydeligvis at jeg skulle være "trofast" mot han.. Og på slutten av vårt "forhold" så hadde jeg sex med en annen. Og når han fant det ut, så kasta han opp. Hmm..... Ellers har jeg ikke vært utro mot kjærester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå