Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #1 Skrevet 2. august 2012 med 40 år gammel regissør. Noen som har fått med seg det!
eeeden Skrevet 2. august 2012 #3 Skrevet 2. august 2012 haha jeg har vist ikke riktig fulgt med. Synes litt synd på henne enda hun på en måte for som fortjent.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #4 Skrevet 2. august 2012 Det spesielle er at Robert er bundet av kontrakten, slik at han er nødt til å delta på promotering av en Twilight-film i oktober (tror jeg). Men kan ikke skjønne annet enn at de får promotere hver for seg. Må være ekstremt stressende å bli sviktet, hengt ut offentlig, og være bundet av kontrakten til å jobbe offentlig sammen med din eks. Moral; Behold et skille mellom jobb og kjærlighet
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #5 Skrevet 2. august 2012 Ja absolutt. Huff det kan bli litt stress.Lurer på hvorfor hungjorde det. Jeg kjenner jeg mister litt troen på et godt forhold med alle disse utroe. det virker på meg som om man ikke har noen moral lenger. Jeg har diskutert dette med en veninne og hun var enig. Alle vennene hennes ser ikke på det å rote med en som er "tatt" som galt. Uff.
Musemorbr / Skrevet 2. august 2012 #6 Skrevet 2. august 2012 Det mest tragiske er at all pr er god pr, så hun som var utro kommer til å tjene på å ha vært ekstra mye omtalt i det siste. Selv har jeg ikke sett disse vampyrfilmene, og ante ikke hvem menneskene var før alle aviser og nettsteder flommet over av snakk om utroskapet.
Lady lovely locks Skrevet 2. august 2012 #7 Skrevet 2. august 2012 Så lur hun er da.... *rister på hode*
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #8 Skrevet 2. august 2012 BREAKING NEWS: KS har søkt trøst hos Jodie Foster, mens RP er på ranchen til Reese Witherspoon! De krangler om hunden de eide sammen, Bear! Gaaaah, how can I live with thiiisss????!!!1!"!1!!!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #9 Skrevet 2. august 2012 Hva gjør en slik fjortisnyhet på et bybyforum?
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 2. august 2012 #10 Skrevet 2. august 2012 Hva gjør en slik fjortisnyhet på et bybyforum? Det samme tenkte jeg på.....:-P
Gjest Miryks Skrevet 2. august 2012 #11 Skrevet 2. august 2012 BREAKING NEWS: KS har søkt trøst hos Jodie Foster, mens RP er på ranchen til Reese Witherspoon! De krangler om hunden de eide sammen, Bear! Gaaaah, how can I live with thiiisss????!!!1!"!1!!! Satte brødskiva fast i halsen. Tror jeg hosta opp mandlene mine og svelget dem.
Gjest Miryks Skrevet 2. august 2012 #12 Skrevet 2. august 2012 Hva gjør en slik fjortisnyhet på et bybyforum? ...foooordi det kanskje er en del fjortiser her inne som bryr seg? Du er vel bevis på det, siden du klikket deg inn hit..
håpefull<3 Skrevet 2. august 2012 #14 Skrevet 2. august 2012 Hva gjør en slik fjortisnyhet på et bybyforum? Er det noe verre å skrive et innlegg om kjendiser som er utro, enn de mange innleggene om "vanlige" menn som er utro ? Det kommer klart fram i overskriften hva innlegget handler om, så hvorfor måtte du inn å lese ?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #15 Skrevet 2. august 2012 Hva gjør en slik fjortisnyhet på et bybyforum? ...foooordi det kanskje er en del fjortiser her inne som bryr seg? Du er vel bevis på det, siden du klikket deg inn hit.. Du tror ikke jeg klikket meg inn for å få muligheten til å stille det spørsmålet? Jeg liker faktisk Twilight-filmene, elsker all slags fantasy. Men hva skuespillerne gjør privat interesserer meg midt bak!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #16 Skrevet 2. august 2012 Gisp! Kona til den utro regissøren forbyr ham å regissere oppfølgeren til Snow white and the huntsman... Hun aksepterer jo ikke at han skal jobbe med Kristen Stewart igjen. Så det ødelegger for flere Hollywoodfilmer dette her. Twilight også. Oh noooo!!!!!1!!11!!11!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå