Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen som vet om en kjekk allværsdress til små, i softshell ol.

Jenta mi er nå str 62, snart over på 68, vi bor her på vestlandet og det regner og blåser mye i høstmnd fremover.

Snuppa er veldig glad i ergobaby selen sin og foretrekker den fremfor vogn.

Så er det noen som vet om jeg kan få tak i en dress som er vanntett/vannavisende 5000mm ++ og evt sånn sokkesko som er vanntette?

Har vert å titta på nameit, men der har de bare fra str 80, og reima syntes jeg er så dyrt, 1000 kr for en dress hu kommer til å bruke i 2 kanskje 3 mnd

.

Er så frustrerende at man ikke skal kunne finne bra og ikke alt for dyrt tøy til de aller minste altså!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når min var så liten kjøpte jeg en reflex dress til henne, de hadde den i hvert fall i 68 og tror jeg betalte 299,- for den. Husker ikke vannsøylen, men den var vind og vann avvisende. Var veldig grei til bruk i bæresele. Selges på barnas hus og bare barn i hvert fall.

Skrevet

Har ikke prøvd de selv, men så at OBS hadde fått inn noen overtrekksdresser fra leketøy til 299.. Kanskje de kan være noe?

Skrevet

Hadde vært kjekt å gått innom barnashus/OBS!, men er det noen nettsider som har reflex ol.?

Har ikke bil og er to timers togtur til nærmeste barnashus/babyshop/OBS!..

Nettbutikene deres selger ikke klær:(

Skrevet

Ticket eller Reima. Er flere vårdresser på salg nå, og spesielt i de små størrelsene. Finn.no er også greit, de minste dressene er sjelden synlig slitt. Jenta mi har hatt en reimatec dress i 74 fra hun var 4 måneder gammel, fungerer fint og er bare greit at den er stor når hun skal sitte i bæresele. Den kommer nok til å passe helt til vinteren kommer, da er hun over 1 år. Har fått brukt den mye, og det viktigste er at den er myk og er skikkelig vanntett. Der syns jeg reflex kommer til kort.

Skrevet

Dessuten kan jeg nok selge den for samme prisen jeg gav for den når den tid kommer. Kjøpte den på halv pris for ett år siden mens jeg gikk gravid med henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...