Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #5 Skrevet 2. august 2012 Liker det ikke spesielt godt, beklager. Tenker på Amandus dokkemann....
Lady lovely locks Skrevet 2. august 2012 #6 Skrevet 2. august 2012 Liker det ikke spesielt godt, beklager. Tenker på Amandus dokkemann.... Noen har asosiasjoner til alle navn, så ikke tenk på det er min mening.
petite fleur Skrevet 2. august 2012 #9 Skrevet 2. august 2012 Kjempefint Har en gutt i gata her som heter det.
SmellyCat Skrevet 2. august 2012 #10 Skrevet 2. august 2012 Litt feminint, om man kan si det på den måten?! Ikke min smak, men om du liker det, så er vel det det viktigste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå