zlatana Skrevet 2. august 2012 #1 Skrevet 2. august 2012 Jeg er nytilflyttet og håper å bli kjent med andre som gravide i området.
mammatiloda Skrevet 2. august 2012 #2 Skrevet 2. august 2012 hei hei, vi flytter til Ålesund i oktober:) jeg venter barn nr 2 om 3 uker, har en jente pÅ 3 fra før, min mann begynner i ny jobb pÅ valderøya 1 nov. Han er født og oppvokst i Ålesund, jeg er sørlending sÅ kjenner fÅ i Plesund utenom gjennom ham. Du da? ønsker gjerne trillevenninder:)
zlatana Skrevet 2. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2012 Koslig, håper andre tar kontakt. ser at det ikke er opprettet noe BIM treff for ålesund ,kanskje vi kunne fikse noe snart
mammatiloda Skrevet 2. august 2012 #4 Skrevet 2. august 2012 vi er som sagt ikke på plass før i oktober, men skal nok opp med flyttelass før den tid, kan gi lyd fra oss og prøve få til et treff, hvor langt på vei er du?
Muffin82 Skrevet 11. august 2012 #5 Skrevet 11. august 2012 Hei. Om du søker opp gruppen "ålesund treff" og "gravid i ålesund og omegn 2012/2013" så får,dere info om både gravid treff og babytreff ukentlig i ålesund. Gravid treff tirsdager kl 18 på cafe i sentrum, Og babytreff torsdager klokken 11.30 på barnas lekeland. :-) velkommen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå