Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #1 Skrevet 2. august 2012 Jeg har en baby på syv måneder som jeg er alene med. Han er dårlig å komme på besøk, men påstår det er fordi han har "hatt det så vanskelig" i det siste. Den siste uka har jenta truffet ham to ganger, fordelt over noen timer. Jeg har velsig lyst at de skal skape ett bånd, og vurderer at han skal få passe henne en-to timer mens jeg drar bort. Vil dette være dumt av meg? Hun er jo liten, og kjenner ham ikke ordentlig. Samtidig er hun veldig tillitsfull, og det har alltid gått bra de timene hun tidligere har hatt barnevakt. Da med bestemoren, som hun jo kjenner, men allikevel.. Hva tenker dere?
me_87 Skrevet 2. august 2012 #3 Skrevet 2. august 2012 Visst du vet at han er flink med ungen så ser jeg ikke problemet.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #4 Skrevet 2. august 2012 Joda, jeg tenker også at det går bra, men trengte kanskje å høre det. I tillegg kjenner hun jo ham ikke, så jeg tenke at det kanskje ikke var så bra. Men de må jo bli kjent, så kanskje dette er en gyllen mulighet.
Netti*** Skrevet 2. august 2012 #5 Skrevet 2. august 2012 Jo tidligere jo bedre at de får et godt forhold. Tror det går kjempe bra, det beste er jo om hun kan være hjemme første gang også. Slik at hun er i trygge omgivelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå