4blir5 Skrevet 2. august 2012 #1 Skrevet 2. august 2012 Når begynte dere med modningsakupunktur og når fødte dere i fht termin. Jeg er 3. gangs og skal begynne med akupunktur i morgen, er da 36+3 dager på vei. Husker ikke når jeg begynnte med akupunktur med nr. 2, men fødte 3 dager før.
3gull <3 Skrevet 2. august 2012 #2 Skrevet 2. august 2012 spørr sikkert teit nå , men sånn modningsakupunkturn er det slik at da føder man rett etterpå?? er i uke 37+4 nå å er rimelig leeeei
iok med sønn <3 Skrevet 2. august 2012 #3 Skrevet 2. august 2012 Jeg skal hvertfall prøve det!! Angra på jeg ikke gjorde det sist... spesielt siden jeg gikk 2 uker over Du må si om det funker bra da Lykke til
Galadriel33 Skrevet 2. august 2012 #4 Skrevet 2. august 2012 Jeg hadde min første time i går, er 35 +4 og skal ha en time hver uke frem til termin. Jeg har forstått det sånn at det ikke nødvendigvis vil gjøre at du føder før, men at fødselen kan gå raskere enn vanlig.
ÅNA Skrevet 2. august 2012 #5 Skrevet 2. august 2012 Stemmer det som Galadriel33 skriver....fødselen går som reglel raskere og lettere enn den ellers ville ha gjort. Også evt andre plager ein har før fødsel (f.eks lavt energinivå, smerter, søvnproblemer, obv.) kan behandles samtidig (med varierende effekt, men verdt et forsøk). Hadde modningsakupunktur sist - starta 3 veker før termin trur eg. Rakk akkurat 2.beh. - satte tydeligvis i gang fødselen...ca 12t etterpå kom gutten vår til verden. Skal ha time til veka som kjem. Er då 38+5 på mandag - akupunktøren reknar med me rekk eit par behandlinger, men spørs om det blir fleire enn 1 denne gangen (fekk ikkje time før pga flytting av lokaler for akupunktøren). Reknar uansett med det går minst like greitt og hurtig som sist. Har i alle fall fått pakka bagen ferdig denne gongen - trudde eg hadde all verdens tid sist:-)
Nordhagenjentene :) Skrevet 2. august 2012 #6 Skrevet 2. august 2012 Jeg tok det sist, og ble satt i gang 1 uke over tiden med null modning. Men fødselen gikk raskt. (6 timer fra første rie) Så skal ta det igjen denne gangen også.
ÅNA Skrevet 9. august 2012 #7 Skrevet 9. august 2012 Pga at akupunktøren eg hadde sist holdt på å flytte skulle eg få time denne veka. Ho skulle ringe meg mandag eller tirsdag... Terminen min var 15.08. Lillebror kom 06.08.12 (les evt innlegget "Drømmefødsel...." på 3.termin) i full fart - god og hurtig fødsel. Fantastisk sjølv uten akupunktur på forhånd eller underveis.... mange ting som spelar inn tydeligvis...brukte denne gang ca 3t 45min frå føste ri...kjapt og effektivt. Ca 35min frå riene vart kraftige/vonde (og svært effektive).
Gina87 Skrevet 9. august 2012 #8 Skrevet 9. august 2012 Jeg fikk modningakupunktur i uke 37, rakk 3 behandlinger så var lillegutt kommet, 15 dager før tiden. Storebror kom 5 dager på overtid, så jeg har hvertfall god tro på dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå