:o) :o) :o) Skrevet 2. august 2012 #1 Skrevet 2. august 2012 Ja, sånn bortsett fra at svangerskapet ender med en nydelig liten skapning, så kan jo selve svangerskapet være en prøvelse for noen av oss. Men det finnes jo noen positive ting med å være gravid også! For min del er det beste: Slippe å skjule den tjukke magen min som henger igjen etter de forrige svangerskapene! For nå er det greit at den er tjukk... Verste: Bekkenløsningen og alle problemene den gir som å ikke kunne jobbe fullt, ikke ta seg av hus og hjem skikkelig og føle at jeg ikke kan ta meg av minstejente skikkelig (Synes dessuten at det er litt kjedelig å ikke kunne drikke alkohol. Har 4 gode venninner som gifter seg i år, noe som også da blir til 4 utdrikkingslag og har i tillegg 8 venninner som blir 30 år. Litt kjedelig å gå på fest etter fest etter fest etter fest..... og ALLTID være edru. Spesielt siden det kjennes ut som jeg har vært på "4 dagers-fylla" dagen derpå likevel. Hehe... (Dette svangerskapet var altså ikke planlagt dette året!)
Gjest Miryks Skrevet 2. august 2012 #2 Skrevet 2. august 2012 Verste; kvalme og bekkenløsning. Beste; føle tilknytningen til det lille livet i magen, se magen vokse og samtidig slutte å henge. Og jeg var fantastisk følsom, så sexlivet var ubeskrivelig
IreneUtålmodig Skrevet 2. august 2012 #3 Skrevet 2. august 2012 Verste var kvalmen, smerter i ryggen så sterke at jeg knapt fikk pusta (1 - 2 ganger i mnd) . å være redd for dømmende snakk fra lege vist jeg hadde gått opp mer enn jeg burde, mesteparten av det var vann heldigvis. Depresjoner pga svingninger i stoffskifte. Positive var å kjenne spark, hadde mange fine drømmer om knerten. Vanskelig og forklare, det å gå gravid er en meget spesiel følelse som uheldigvis bare skjer i en liten periode i livet.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #4 Skrevet 2. august 2012 [quote name= ) ) )' timestamp='1343898994' post='144432945] Ja, sånn bortsett fra at svangerskapet ender med en nydelig liten skapning, så kan jo selve svangerskapet være en prøvelse for noen av oss. Men det finnes jo noen positive ting med å være gravid også! For min del er det beste: Slippe å skjule den tjukke magen min som henger igjen etter de forrige svangerskapene! For nå er det greit at den er tjukk... Verste: Bekkenløsningen og alle problemene den gir som å ikke kunne jobbe fullt, ikke ta seg av hus og hjem skikkelig og føle at jeg ikke kan ta meg av minstejente skikkelig (Synes dessuten at det er litt kjedelig å ikke kunne drikke alkohol. Har 4 gode venninner som gifter seg i år, noe som også da blir til 4 utdrikkingslag og har i tillegg 8 venninner som blir 30 år. Litt kjedelig å gå på fest etter fest etter fest etter fest..... og ALLTID være edru. Spesielt siden det kjennes ut som jeg har vært på "4 dagers-fylla" dagen derpå likevel. Hehe... (Dette svangerskapet var altså ikke planlagt dette året! ) Så du hadde planer om å utsette det å få barn et år siden det var så mange kjekke fester dette året? Greit å ha prioriteringene i orden, hvertfall........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå