Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #1 Skrevet 2. august 2012 - leste om hun som har funnet ut at mannen er utro, helt forferdelig, men det fikk meg til og tenke på "hva visst det var meg, hva hadde jeg gjort, ok kommer frem til at jeg mest sansynlig hadde latt han lide en god stund, selvfølgelig krevd at forholdet skulle stoppe, men tror ikke jeg hadde gått fra han, vi har barn og mange flotte år sammen så jeg er ikke redd for at han skal være utro. Er jeg bare rar eller er det flere som deler mine tanker?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #2 Skrevet 2. august 2012 Nei, jeg hadde tvert gått fra mannen min. Hadde aldri klart å legge dette bort, at han har tatt på en annen dame nedentil og elsket med henne. Og derretter holdt meg for narr! ALDRI, uansett hadde jeg holdt ut med han.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #3 Skrevet 2. august 2012 det har skjedd meg og vurderte ikke å bli engang. Han brøt tilliten min samt prøvde å holde det skjult å skylde på meg. Klarer fremdeles ikke den dag idag å tro på noe han sier. Han har nesten ikke sett gutten sin for han var for opptatt med å skaffe seg ny familie. Så hvis det skjer igjen så kunne jeg aldri tilgitt det, det er et altfor stort svik i mine øyne.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #4 Skrevet 2. august 2012 HI her Jeg skjønner jo at det er ett stort svik og alt, men jeg sitter og kjenner på følelsen og plutselig bli alene og det knyter seg i kroppen, så derfor tror jeg at jeg hadde valgt og bli hos han.
:o) :o) :o) Skrevet 2. august 2012 #5 Skrevet 2. august 2012 Vanskelig å si med sikkerhet hvordan jeg hadde reagert om jeg hadde vært i den situasjonen, men slik jeg tenker nå hadde jeg gått fra han. Jeg hadde ikke klart å glemme, og dermed hadde jeg bare gått rundt og vært bitter og sur... Noe som etterhvert hadde gått utover barna dessverre.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 2. august 2012 #6 Skrevet 2. august 2012 Jeg hadde nok krevd familieterapi og slitt lenge med det. Om jeg kunne tilgitt det vet jeg ikke før jeg eventuelt opplever det, har opplevd det i tidligere forhold og tilga ikke, men alle forhold er jo forskjellige.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #7 Skrevet 2. august 2012 Har opplevd det selv, med eksen. Han var så blåst at han ikke angret skikkelig en gang, og skyldte på MEG! Heldigvis var jeg oppegående nok til å skjønne at nei, det er ikke mine FEM ekstra kilo, manglende festsminke 24/7 etter at jeg har fått kolikkbaby, manglende samtykke til analsex og andre ting som gjorde at han var utro med jenter som var yngre, penere og mer villige (han fant dem på datingsside). Selvtilliten, som ikke var noe særlig bra fra før, fikk seg skikkelig knekk. Så nei, hadde det skjedd en gang til så hadde jeg gått tvert.
Netti*** Skrevet 2. august 2012 #8 Skrevet 2. august 2012 Er ikke alltid man har et valg kjære HI. Her skriver de at de elsker hverandre, kan jo hende han vil dumpe henne så snart ferien er over. Kanskje denne utro mannen ville ha en siste ferie med barna og barnas mor før han går fra henne. I tillegg et svik som dette. Der det er på følelsesmessig plan er det få som klarer å glemme. Blir en gjenganger i fremtidig diskusjoner. Sliter på begge parter. Pluss at det tar vanvittig lang tid å bygge det opp. All ære til de som klarer det. Pluss en gang utro, vel det kommer flere fristelser seinere også...
Gjest Heartbroken Skrevet 2. august 2012 #9 Skrevet 2. august 2012 Jeg er nok en av de få som ikke er brennsikker på at jeg hadde gått ved utroskap. årene har lært meg at ting skjer i livet, noe godt og noe veldig vondt. å si på forhånd hvordan jeg reagerer i visse situasjoner har jeg lært meg å være forsiktig med. Det er klart at det er forskjell på hva som hadde skjedd, men vi har jobbet oss gjennom store kriser (ikke utroskap) hvor ingen av oss trodde vi skulle komme oss helskinnet gjennom, men som det har vist seg har gjort oss sterkere, både som enkeltindivid og par. Jeg kjenner mannen min så godt at om han hadde vært utro, hadde han hatt det veldig vondt med seg selv og enten brutt tvert med meg (om han ikke kunne leve uten den andre) eller gjort alt for at det ikke skulle skje igjen (ved engangstilfelle). Ved sistnevnte tror jeg nok at vi kunne overlevd som par, men det hadde krevd stor innsats fra begge parter.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #10 Skrevet 2. august 2012 Nå tenkte jeg ikke på hun som har en mann som er utro hun må følge sitt eget hjerte, men om mine egene følelser, og nei ikke alltid man har ett valg, men jeg tror faktisk jeg hadde kommet til og kjempet, JA jeg føler meg avhengig av han.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 2. august 2012 #11 Skrevet 2. august 2012 Jeg er en av de som ville gått på dagen. Rett og slett fordi det er det ultimate svik. Om han har behov for å legge seg ned med andre så er det noe utrolig galt med forholdet, han hadde bevist for meg at istedenfor å jobbe med meg for å bedre forholdet så sniker han seg bak ryggen min og flykter inn i armene på en annen dame. Man løser ALDRI problemer i forholdet ved å dra inn en tredjepart (regner med dere forsto jeg ikke snakker om å dra inn en tredjepart som i terapeut). One-nigthstand i fylla, kan sikkert forklares, men fortsatt ikke godtas eller tilgis. Langvarig forhold, enda verre. Hadde heller ikke spilt noen rolle for meg om han hadde fortalt det dagen etter og angret som en hund etterpå, for forholdet hadde vært ødelagt. Det burde han tenkt på før isåfall. Dessverre er det mange "angrende syndere" som egentlig ikke er lei seg for det de har gjort, men heller fordi de ble busta. Og den dummeste forklaringen i mine ører er "det/hun betydde ingen ting for meg".. Neivel, så du er villig til å kaste bort familien din på noe som ikke betyr noe? Nesten enda verre.. Før dere flyr på meg, dette er MINE personlige meninger
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #12 Skrevet 2. august 2012 Like greit å bli kvitt'n. Kan ikke dandere roser i et rasshøl og kalle det en vase.
Fuglefrø Skrevet 2. august 2012 #13 Skrevet 2. august 2012 Jeg er faktisk enig med deg HI. Har hatt diskusjonen med meg selv før, hvis mannen hadde kommet hjem dagen etter, og forteller at han har hatt en one-night stand, kunne jeg nok hvertfall vurdert terapi og sett om man kunne jobbet seg gjennom det. Et langvarig forhold derimot hvor han har sendt melding at han elsker dette kvinnfolket, nei takk! Jeg vet ikke om jeg ville levd uten han, om han hadde angret og var villig til å komme gjennom det. Jeg tror kanskje tapet av min kjære hadde vært større enn tapet av stoltheten ved å kaste han ut.
Magia Skrevet 2. august 2012 #14 Skrevet 2. august 2012 Jeg tror ikke man vet hvordan man vil reagere før man sitter der. Omstendighetene rundt utroskapen spiller nok også en rolle, vil jeg tro. Var det en one night stand, eller snakk om et lengre forhold? Har han følelser for henne? Er det en person som man jevnlig vil omgås, som f eks en søster, kollega eller annet? Helt greit at man føler at man kunne jobbet seg gjennom det, men hvor tøft det blir vet man ikke på forhånd. Mye kommer nok an på hvordan situasjonen takles i ettertid, og om man i det hele tatt har en fremtid sammen. Kanskje ser man mannen sin i et så totalt annerledes lys at man ikke ønsker å være sammen med han lenger. Kanskje man aldri klarer å gi slipp på bilder i hodet og den gnagende mistanken om det skjer igjen osv osv. Veldig mange faktorer her, og jeg tror ikke man vet hvordan man reagerer eller hva som er riktig før man er i situasjonen.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #15 Skrevet 2. august 2012 Like greit å bli kvitt'n. Kan ikke dandere roser i et rasshøl og kalle det en vase. Herregud, DAUER av latter her Det er det artigste jeg har hørt på lenge!
Netti*** Skrevet 2. august 2012 #16 Skrevet 2. august 2012 Like greit å bli kvitt'n. Kan ikke dandere roser i et rasshøl og kalle det en vase. Herregud, DAUER av latter her Det er det artigste jeg har hørt på lenge! Den aller beste måten å si det på :-)))
håpefull<3 Skrevet 2. august 2012 #17 Skrevet 2. august 2012 Jeg hadde gått på dagen. Det hadde han også. Hans største frykt er at jeg skal være utro, men det kunne ikke falt meg inn. så hadde blitt både sjokkert og såra om han var utro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå