Gå til innhold

Sofarengjøring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan rengjør dere sofaen deres? Vi har stoff sofa, men er dårlig til å rengjøre den.... Går over innimellom med støvesuger, kanskje hver 3 mnd. Er dette for sjeldent synes dere, og burde jeg rense den innimellom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Støvsuker med ujevne mellomrom og tar av trekket og vasker det en til to ganger i året.

Skrevet

Jeg støvsuger sofaen hver uke, renser den aldri. Det er ingen som spiser i sofaen vår, og barna må alltid vaske hendene når de går fra matbordet, men sofaen blir likevel full av støv (selvfølgelig!).

Skrevet

Støvsuger den hver uke, en eller to ganger. Leier i tillegg en tepperenser hos et vaskefirma, og dyprenser den. Dyprens gjøres i forbindelse med rundvasken til jul.

Herregud, min sofa hadde sett forjævlig ut om vi ikke hadde støvsugd oftere enn 3 måneder...

Skrevet

Er det noen som banker sofputene da? Min mor gjorde det, men jeg har aldri ork til det...

Skrevet

Vi støvsuger sofaen minst en gang i uka. Vi må være en ekstremt skitten familie, for selv om vi støvsuger ofdette det sand / smuler / støv mellom og på putene hver gang.

Bytter trekk på ei pute hvis vi får en synlig flekk. (IKEAsofa med to sett trekk.) Bytter og vasker alle trekkene hver 6-8 uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...