Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #1 Skrevet 2. august 2012 Hvordan rengjør dere sofaen deres? Vi har stoff sofa, men er dårlig til å rengjøre den.... Går over innimellom med støvesuger, kanskje hver 3 mnd. Er dette for sjeldent synes dere, og burde jeg rense den innimellom?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #2 Skrevet 2. august 2012 Støvsuker med ujevne mellomrom og tar av trekket og vasker det en til to ganger i året.
hysterika Skrevet 2. august 2012 #3 Skrevet 2. august 2012 Jeg støvsuger sofaen hver uke, renser den aldri. Det er ingen som spiser i sofaen vår, og barna må alltid vaske hendene når de går fra matbordet, men sofaen blir likevel full av støv (selvfølgelig!).
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #4 Skrevet 2. august 2012 Støvsuger den hver uke, en eller to ganger. Leier i tillegg en tepperenser hos et vaskefirma, og dyprenser den. Dyprens gjøres i forbindelse med rundvasken til jul. Herregud, min sofa hadde sett forjævlig ut om vi ikke hadde støvsugd oftere enn 3 måneder...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #5 Skrevet 2. august 2012 Er det noen som banker sofputene da? Min mor gjorde det, men jeg har aldri ork til det...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2012 #6 Skrevet 2. august 2012 Vi støvsuger sofaen minst en gang i uka. Vi må være en ekstremt skitten familie, for selv om vi støvsuger ofdette det sand / smuler / støv mellom og på putene hver gang. Bytter trekk på ei pute hvis vi får en synlig flekk. (IKEAsofa med to sett trekk.) Bytter og vasker alle trekkene hver 6-8 uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå