Desemberprins kom 20des :) Skrevet 2. august 2012 #1 Skrevet 2. august 2012 Vi har voksiposen......det var det vi hadde fra før..... Noen tips til klær vi trenger som er gull verdt i kalde vinterdager?
Galadriel33 Skrevet 2. august 2012 #2 Skrevet 2. august 2012 Ull, ull og atter ull. Det var ingenting annet jeg brukte på førstemann enn dette i vinterhalvåret. Ull regulerer veldig og hun var aldri klam i dette. Jeg hadde et lag tynn ull med evnt en jakke i voksiposen på de ikke alt for kalde dagene og på de kalde dagene (-10) så hadde jeg også en tjukkere ulldress over den tynne. Altså 2 lag med ull. Hun sov ute og var som nevnt tidligere aldri for varm,kald eller klam. Håper dette hjalp.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 2. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2012 da skal jeg gå på jakt etter en ull dress til han, har tittet litt på de som er sånn "tovet" i baby butikkene og de må jo være fint til å ha i både vogn og bilstol. da skal jeg skrive dette opp på lista:)
Fuglemamma <3 Skrevet 2. august 2012 #4 Skrevet 2. august 2012 Hadde jeg vært deg hadde jeg godt inn og kost meg på nostebarn.no jeg har brukt deres klær til barnet mitt i 7 år nå og jeg er kjempe fornøyd! Her er min personlige liste fra nøstebarn til mine vinterbarn: Ull-lue Ullbody Ullstrømpebukse Ullpysj m/ fot Saueskinn Ullteppe En tykk ulldress Votter Skinntøfler
Fuglemamma <3 Skrevet 2. august 2012 #5 Skrevet 2. august 2012 Hadde jeg vært deg hadde jeg godt inn og kost meg på nostebarn.no jeg har brukt deres klær til barnet mitt i 7 år nå og jeg er kjempe fornøyd! Her er min personlige liste fra nøstebarn til mine vinterbarn: Ull-lue Ullbody Ullstrømpebukse Ullpysj m/ fot Saueskinn Ullteppe En tykk ulldress Votter Skinntøfler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå