Gå til innhold

Hva trenger vi til vinterbarnet vårt??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har voksiposen......det var det vi hadde fra før..... Noen tips til klær vi trenger som er gull verdt i kalde vinterdager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ull, ull og atter ull. Det var ingenting annet jeg brukte på førstemann enn dette i vinterhalvåret. Ull regulerer veldig og hun var aldri klam i dette. Jeg hadde et lag tynn ull med evnt en jakke i voksiposen på de ikke alt for kalde dagene og på de kalde dagene (-10) så hadde jeg også en tjukkere ulldress over den tynne. Altså 2 lag med ull. Hun sov ute og var som nevnt tidligere aldri for varm,kald eller klam. Håper dette hjalp.

Skrevet

da skal jeg gå på jakt etter en ull dress til han, har tittet litt på de som er sånn "tovet" i baby butikkene og de må jo være fint til å ha i både vogn og bilstol. da skal jeg skrive dette opp på lista:)

Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg godt inn og kost meg på nostebarn.no :)

 

jeg har brukt deres klær til barnet mitt i 7 år nå og jeg er kjempe fornøyd!

Her er min personlige liste fra nøstebarn til mine vinterbarn:

 

Ull-lue

Ullbody

Ullstrømpebukse

Ullpysj m/ fot

Saueskinn

Ullteppe

En tykk ulldress

Votter

Skinntøfler

Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg godt inn og kost meg på nostebarn.no :)

 

jeg har brukt deres klær til barnet mitt i 7 år nå og jeg er kjempe fornøyd!

Her er min personlige liste fra nøstebarn til mine vinterbarn:

 

Ull-lue

Ullbody

Ullstrømpebukse

Ullpysj m/ fot

Saueskinn

Ullteppe

En tykk ulldress

Votter

Skinntøfler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...