Gå til innhold

kommet i en periode der jeg syns "eldre" menn er greia nå..hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 27 år, to barn og mann og har det bra. Men har liksom begynt å "se" på eldre menn og da mener jeg de rundt 35 år, de er jo ikke gamle da...hehe..også litt barkse menn, litt ja, MANN..hehe..

mannen min og meg har vært sammen i 11 år nå og vi har det bra sammen, han er 1 år eldre enn meg, bra mann med bra kropp og bra pappa :)

når jeg fulgte med på serien "bersærk mot sydpolen" så ble jeg veldig betatt av han Jarle Andhøy, han er for meg en MANN..haha...skal sies at jeg har vært på mange "seilturer" med han i drømmene..hihi..

er det vanlig at man kan komme i en sånn periode etter mange år sammen og få litt lyst på andre? jeg elsker jo mannen min og vil jo aldri funnet på noe lumskheter for å si det sånn..

Videoannonse
Annonse
Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Bare se men ikke røre :) er jo klart at man har jo øyner å se med. Forskjellen er jo når det kommer følelser inn i bildet, og ikke minst handlinger. Men å se er jo en sans :)

Skrevet

derfor elsker jeg mannen min som er "hele" 4 år eldre, med sånn to dagers skjegg, muskuløs,verdens beste pappa og barsk:) nam:) hi hi:)

Skrevet

Det er jo ikke noe værre enn at menn sikler etter unge jenter med store pupper.

Skrevet

Jeg er 27, og mannen min er 39. Kunne aldri hatt en jypling i 20åra ;)

Skrevet

Samboeren min er ni år eldre enn meg og barsk som bare det, det kiler enda i magen når jeg ser på han! Jeg likte de før, men nå kunne jeg aldri hatt en strigla gutt i tyveårene :P

Skrevet

Ja, jeg har også fått det sånn og er samme alder som deg, HI! Haha

Er også gift (med en som bare er 2 år eldre enn meg), men skulle jeg blitt singel igjen en gang, så hadde jeg absolutt gått etter noen som var en del år eldre :P

Skrevet

Jeg og heller mer mot eldre menn 30 + ;) er 26 og flørtet litt med en på 21, men oppdaget fort at han var alt for umoden for meg.. jeg er vel mer "kjærring".. litt ferdig med festing, liker meg best hjemme, driver med en del håndarbeid og vil ha en eldre mann med mye livserfaring og som er trygg på seg selv. sier ikke at alle eldre er det, men tipper sjansen er større for de egenskapene jo eldre de er. Det er i allefall min erfaring :) så sant ikke midtlivskrisen har slått inn da :P

Skrevet

Ikke uvanlig. FOr noen år tilbake så siklet jeg på en eldre mann som hadde tilknytning til arbeidsplassen min.

Dvs han var en godt gift kjendisadvokat,sikkert 20 år eldre enn meg, og jeg tror at det kanskje var den flørtende måten han oppførte seg på, som gjorde at jeg ble så betatt.

Men det ble bare med fantasien:-) Tenker at det må være lov å bli litt betatt av andre selv om man er i forhold, og som en over her nevner, det er ikke verre enn at typen sikler på unge jenter med store pupper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...