Gå til innhold

Isjas lignende smerter i svangerskapet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det fysioterapi eller noe da? Har vondt rundt hele magen og korsryggen, det stråler nedover beina helt ned til leggene. Har i tillegg UVI symptomer, så det forsterker vel kanskje de andre smertene..

Er så MØKKLEI av å ha vondt! Spyr hele nettene, vondt å bevege meg, vondt å ikke bevege meg, må tisse hele dØgnet :(

Argh!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om du får fysioterapi, men kjøp deg rispute som kan varmes i mikroen. Den lindrer plagene ihvertfall for en stakket stund :)

Skrevet

Hei.

Smertene i magen kommer nok ikke av at isjas nerven ligger i klem, ville sjekket opp om du har UVI ( da får ihvertfall jeg vondt i magen )

Fysio hjelper lite på isjas smerter, da det er nerven som er i klem fordi livmoren vokser og presser på et punkt i korsryggen din.

Bevegelse og varme er faktisk det beste hvis du orker.

Jeg har dette fra tid til annnen selv uten å være gravid, men det pleier å gå over etter en dag eller to.

Skrevet

Jeg hadde smerter nedover beina når jeg var gravid. Både legen og fysioterapeuten mente dette var en del av bekkenløsning. Jeg fikk da dekket fysio pga. "bekkenløsning med gangvansker". Snakk med legen du.

Skrevet

Tak for svar. Jeg skal til lege i morgen, så da får jeg sjekket om jeg har UVI. Holder meg i bevegelse så godt jeg kan. Gikk til og fra barnehagen i dag, var såvidt jeg kom meg hjem. Nå er tærne på den ene foten min iskalde og smertene iler nedover hele beinet. Er så redd for å bli sykemeldt, det er det aller siste jeg vil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...