Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Jeg pleier å ha det, men har inntrykk av at endel synes det er fy-fy og leter veldig etter et sted å gjemme den bort hvis de har brukt den hjemme hos meg... Jeg synes det er praktisk og barnevennlig å ha den ved vasken. Er det veldig uvanlig??
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #2 Skrevet 1. august 2012 Sikkert like vanlig som uvanlig. Her er den gjemt bort, ikke fordi at det er fy fy, men vil ha minst mulig på kjøkkenbenken. Har nok med micro, kjøkkenmaskin og kaffetrakter jeg ikke kan gjemme bort..
GlemMegEi Skrevet 1. august 2012 #3 Skrevet 1. august 2012 Jeg har den også på benken ved siden av vasken..tror de fleste jeg kjenner også har det..;-)
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 1. august 2012 #4 Skrevet 1. august 2012 Jeg har den i skuffen under vasken.. Jeg har sorteringssystem i skuff under vasken, og oppi den ene bøtten har jeg vaskeartikler. Tar meg ikke mange sekundene å dra ut skuffen når jeg skal bruke zaloen. Før, på mitt gamle kjøkken, hadde jeg ikke noen fonuftig plass å ha den. Da hadde jeg en pen dispenser med zalo stående ved vasken. Er ikke mye pent med zaloflaska stående framme. Men dersom du ikke bryr deg om det, så betyr det jo ingenting..
Zana123 Skrevet 1. august 2012 #5 Skrevet 1. august 2012 Her står den fremme. Den brukes så ofte at jeg hadde fått mark om jeg måtte finne den frem og rydde den bort hele tiden...
hysterika Skrevet 1. august 2012 #6 Skrevet 1. august 2012 Det er ikke vanlig blant mine venner, men den står ofte framme hjemme hos meg. Den er jo ikke direkte dekorativ, så jeg forstår jo hvorfor "interørblogg-supermamma-shabby chic (?)-hønsenetting-hele huset malt i caffe latte-vennene mine" ikke har den fremme, og jeg setter den bort under vasken hvis jeg kommer på det (noe jeg vanligvis ikke gjør).
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #7 Skrevet 1. august 2012 Har den også stående fremme. Haddei skapet før, men ble litt tungt vint... Alle jeg kjenner har den stående fremme.
Nordhagenjentene :) Skrevet 1. august 2012 #8 Skrevet 1. august 2012 Den står fremme, men oppi en hvit kurv, sammen med håndsåpe og en slik spraysåpe. Da blir de samlet, er lett tilgjengelig og ikke såååå synlige.
min<3 Skrevet 1. august 2012 #9 Skrevet 1. august 2012 Jeg kjøpte en fin stor pumpeflaske i plast som jeg har zalo i og en matchende mindre som jeg har håndsåpe i. Ser så flott ut atte
Celcius73 Skrevet 1. august 2012 #10 Skrevet 1. august 2012 Vi har en sånn dispenser innfelt i vasken som vi fyller Zalo på, men er det så nøye da? Den er jo i bruk daglig. Her har jeg stående Zalo sprayen fremme hele tiden. Ikke så dekorativt....jeg tror nok mange rydder slike ting vekk før det blir tatt bilder eller de får besøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå